return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 9)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Antony

men-shape

;)


puur mannelijk? :D



the gay ja :p
Antony
bij mij zal da ni aanspannen zenne :D anders zouk ook voor een losser unisex model gaan... heb maar een bovenarm omtrek van 25cm, door die unisex mouw krijg ik mijn arm ne keer of 5 :p
djcresto
quote:
Originally posted by Antony
heb maar een bovenarm omtrek van 25cm


en da voor nen basketter :D
Tiger777
quote:
Originally posted by diddi
Waarin verschilt die Men-shape van de Unisex-shape? ;)

Volgens mij passen er in het unisex type ook(!) 2 vrouwelijke uitpuilingen :conf:
christina
quote:
Originally posted by Tiger777
2 vrouwelijke uitpuilingen :conf:


noemt gij da zo ofwa?:nervous:
diddi
ik noem da tettn

Tiger777 = tettezot :crazy:
Magistrate
kvind hier nie direct die dingen over uni en duosex terug, maar ik wil er wel ene !
geoffen
=> uitpuilingen

Tiger777 , die 'uitpuilingen' hebben wel een functie hé
respect for the female body ^^
Den Backer
quote:
Originally posted by Antony
kvrees der toch voor zenne, das da me die groene mouwen toch eh? :nervous:


aahhh nu get zegt... kdacht dan mouwen zwart waren gvd :)
Antony
quote:
Originally posted by djcresto
en da voor nen basketter :D


ach, me men heerlijk shot en loepzuivere techniek kannek nog net mee me de breej manne. af en toe wordek wel is 'opzijgezet' en zo kommek in defence wel soms te kort... :p

en grappig, plaats voor 2 uitpuilingen :D die unisex is de t-shirt die ge overal gratis krijgt alsge ergens ga werken en wa promo-stuff moet dragen. (kijk het maar na, zo heb ik al stuk of 10 B&C shirts in men kast liggen) en meestal fitten die mij ni zo goed, dermee dak wa verder zocht.

djcresto
quote:
Originally posted by Antony
zo heb ik al stuk of 10 B&C shirts in men kast liggen) en meestal fitten die mij ni zo goed, dermee dak wa verder zocht.


Kvind die kwaliteit best wel meevallen. Voor promo t-shirts zijn die B&C van 150gr zeer goed imo. Ik gebruik die ook altijd om te sporten en die gaan toch vrij lang mee. Als ge iets betere kwaliteit wilt gaat ge best voor 190gr natuurlijk.
Antony
quote:
changed my mind

(dankuwel antony ;))


eindelijk begrip en respect :) (en iemand da men naam juist schrijft)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement