|
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
Hoe zit het juist met die maten eigenlijk, zijn die groot of klein?
Want ik ben niet van de grootste, en ook niet van de breedste. Meestal is ne M net goe voor mij, maar dat hangt er wat vanaf of 't grote maten zijn of niet. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Hoe zit het juist met die maten eigenlijk, zijn die groot of klein?
Want ik ben niet van de grootste, en ook niet van de breedste. Meestal is ne M net goe voor mij, maar dat hangt er wat vanaf of 't grote maten zijn of niet. |
Tzouden heel grote maten zijn, maar ik neem aan dat al zo'n informatie vanavond wel in de bestel-thread zal verschijnen. |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Tzouden heel grote maten zijn, maar ik neem aan dat al zo'n informatie vanavond wel in de bestel-thread zal verschijnen. |
Niet te groot. Ik draag niet graag hiphop shirts met mouwen tot aan mijn ellebogen ;) Het mag allemaal een beetje net passend zijn :) |
|
|
| BZRK |
Benny, uw info links naar de verschillende modellen B&C shirts werken niet meer.
Ik ga misschien nog eentje bestellen, maar dan in een ander model/kleur.
Zou dat logo goed uitkomen op een ander kleur dan zwart? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by BZRK
Benny, uw info links naar de verschillende modellen B&C shirts werken niet meer.
Ik ga misschien nog eentje bestellen, maar dan in een ander model/kleur.
Zou dat logo goed uitkomen op een ander kleur dan zwart? |
Goed dat je het zegt, de links zijn verbeterd nu.
Ik denk dat het resultaat enkel mooi is op donkere kleuren, zoals zwart of donkerblauw. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | B&C Unisex 190
Large
Maar zijn dit grote maten of kleine maten? Want soms heb ik genoeg aan een Medium. |
Ik heb zelf altijd ne Kariban gehad, maar ik meen dat die B&C's nogal groot uitvielen. Kan iemand bevestigen? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb zelf altijd ne Kariban gehad, maar ik meen dat die B&C's nogal groot uitvielen. Kan iemand bevestigen? |
Idd, ik draag normaal XL maar in die B&C had een L wel volstaan. |
|
|
| Tiger777 |
B&C's in medium zijn inderdaad vrij groot, maar ik denk dat die de meeste mensen wel zullen passen. Ze passen mij en ik normaal altijd L's in t-shirts (voor de lengte.. In de breedte hoop ik altijd dat ze krimpen in de was)
Large's lijken in alle geval redelijk op tentzeilen. Mijn advies: Neem medium. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Idd, ik draag normaal XL maar in die B&C had een L wel volstaan. |
Is uw shirt maar L ? Tiens... Ik heb XL; is miss een beetje ruim maar da mag wel; L zou maar net volstaan denkek...
En da krimpt nog een beetje als ge da wast hé (zelfs op 40° :p) |
|
|
| BZRK |
| Nee, heb een XL. Maar is wat te breed, had een L mogen zijn. |
|
|
| Antony |
| heb je die "Kariban Alessandro" niet in medium? en wat is de ervaring met een Large... ik ben wel ne meter 83 maar smal van taille, men meeste t-shirts zijn medium |
|
|
| DJ Zetski |
| B&C meet altijd heel groot, ik weet dat ik zeker genoeg heb aan een small, heb dan ook ne small besteld |
|
|
|
|