return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Bl@ckOut
Hoe zit het juist met die maten eigenlijk, zijn die groot of klein?

Want ik ben niet van de grootste, en ook niet van de breedste. Meestal is ne M net goe voor mij, maar dat hangt er wat vanaf of 't grote maten zijn of niet.
Vishnu
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Hoe zit het juist met die maten eigenlijk, zijn die groot of klein?

Want ik ben niet van de grootste, en ook niet van de breedste. Meestal is ne M net goe voor mij, maar dat hangt er wat vanaf of 't grote maten zijn of niet.


Tzouden heel grote maten zijn, maar ik neem aan dat al zo'n informatie vanavond wel in de bestel-thread zal verschijnen.
kokkenmaster
quote:
Originally posted by Vishnu
Tzouden heel grote maten zijn, maar ik neem aan dat al zo'n informatie vanavond wel in de bestel-thread zal verschijnen.

Niet te groot. Ik draag niet graag hiphop shirts met mouwen tot aan mijn ellebogen ;) Het mag allemaal een beetje net passend zijn :)
BZRK
Benny, uw info links naar de verschillende modellen B&C shirts werken niet meer.
Ik ga misschien nog eentje bestellen, maar dan in een ander model/kleur.
Zou dat logo goed uitkomen op een ander kleur dan zwart?
CygnusX
quote:
Originally posted by BZRK
Benny, uw info links naar de verschillende modellen B&C shirts werken niet meer.
Ik ga misschien nog eentje bestellen, maar dan in een ander model/kleur.
Zou dat logo goed uitkomen op een ander kleur dan zwart?


Goed dat je het zegt, de links zijn verbeterd nu.
Ik denk dat het resultaat enkel mooi is op donkere kleuren, zoals zwart of donkerblauw.
CygnusX
quote:
B&C Unisex 190
Large

Maar zijn dit grote maten of kleine maten? Want soms heb ik genoeg aan een Medium.


Ik heb zelf altijd ne Kariban gehad, maar ik meen dat die B&C's nogal groot uitvielen. Kan iemand bevestigen?
BZRK
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb zelf altijd ne Kariban gehad, maar ik meen dat die B&C's nogal groot uitvielen. Kan iemand bevestigen?


Idd, ik draag normaal XL maar in die B&C had een L wel volstaan.
Tiger777
B&C's in medium zijn inderdaad vrij groot, maar ik denk dat die de meeste mensen wel zullen passen. Ze passen mij en ik normaal altijd L's in t-shirts (voor de lengte.. In de breedte hoop ik altijd dat ze krimpen in de was)
Large's lijken in alle geval redelijk op tentzeilen. Mijn advies: Neem medium.
Push2005
quote:
Originally posted by BZRK
Idd, ik draag normaal XL maar in die B&C had een L wel volstaan.


Is uw shirt maar L ? Tiens... Ik heb XL; is miss een beetje ruim maar da mag wel; L zou maar net volstaan denkek...

En da krimpt nog een beetje als ge da wast hé (zelfs op 40° :p)
BZRK
Nee, heb een XL. Maar is wat te breed, had een L mogen zijn.

Antony
heb je die "Kariban Alessandro" niet in medium? en wat is de ervaring met een Large... ik ben wel ne meter 83 maar smal van taille, men meeste t-shirts zijn medium
DJ Zetski
B&C meet altijd heel groot, ik weet dat ik zeker genoeg heb aan een small, heb dan ook ne small besteld
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement