|
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
13 geïnteresseerden tot nu toe:
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
nog? |
|
|
| FCB_Fanatic |
Yup
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
FCB_Fanatic |
|
|
| obssession |
| :cool: zet mij daar ook maar bij kwil er ook zo ene :p |
|
|
| FredNova |
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
FCB_Fanatic
Obssession
FredNova (voor kameraad) |
|
|
| kokkenmaster |
Zijn die enkele beschikbaar in het zwart of grijs?
Zwart draag ik nooit en die grijze zijn lelijk.
Dus wat zouden de mogelijke kleuren kunnen zijn? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Dus wat zouden de mogelijke kleuren kunnen zijn? |
Hier zie je de mogelijke kleuren. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hier zie je de mogelijke kleuren. |
in da geval wil ik wel een "blue marine"
:) |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| voor mij ook eentje |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Volg het systeem dan he... :)
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
FCB_Fanatic
Obssession
FredNova (voor kameraad)
Bjorn Vidaz
Al 17... Hoeveel moesten we der hebben? Min. 20 zeker? |
kijk is goe, ik stond daar al tussen, dus ik had het systeem al gevolgd;) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by christina
kijk is goe, ik stond daar al tussen, dus ik had het systeem al gevolgd;) |
Kzag het... Ik had de verkeerde quote genomen... Khad die van u genomen i p v Bjorn Vidaz. :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Kzag het... Ik had de verkeerde quote genomen... Khad die van u genomen i p v Bjorn Vidaz. :) |
dan ist goe:p |
|
|
| obssession |
| voo rmij ook ne blauwe dan |
|
|
|
|