return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 3)
View this Thread in Original format
RadiantB
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB


Ik ken nog wel enkele kandidaat-kopers, volgende week eens rondvraag doen. :P
Sh!fty
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
Bl@ckOut
Hopelijk zijn die zwarte modellekes nog beschikbaar. Die vind ik er echt wel goed uitzien :)
Den Backer
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Hopelijk zijn die zwarte modellekes nog beschikbaar. Die vind ik er echt wel goed uitzien :)



Khoop het ook... :)
diddi
die met achteraan Tranceaddict.com zijn wel fars. Die zwarte, zijn dat die met in "mega" letters BETA vooraan? Ik veronderstel van wel :conf:
CygnusX
quote:
Originally posted by diddi
die met achteraan Tranceaddict.com zijn wel fars. Die zwarte, zijn dat die met in "mega" letters BETA vooraan? Ik veronderstel van wel :conf:


Ja, standaard staan BETA en Belgian Tranceaddict vanvoor en www.tranceaddict.com vanachter. Maar als je wil kan 1 van de 2 weg of kunnen ze omgedraaid worden.
diddi
^ gewoon BETA iets kleiner... :)
CygnusX
quote:
Originally posted by diddi
^ gewoon BETA iets kleiner... :)


Dat zal spijtig genoeg niet gaan vrees ik. Dan moet er een nieuwe druk gemaakt worden en is er een extra kost van +/- 90€.
RadiantB
Liever te groot dan te klein imo.
Pak anders een XXL tshirt, dan valt het niet zo erg op. :tongue2
Tiger777
quote:
Originally posted by CygnusX
Dat zal spijtig genoeg niet gaan vrees ik. Dan moet er een nieuwe druk gemaakt worden en is er een extra kost van +/- 90€.

haha :happy2:

Antony
quote:
Originally posted by diddi
^ gewoon BETA iets kleiner... :)


dachtek ook inderdaad, ni dak mij dervoor schaam ofzo eh... ma kben eerder voor subtiele accentjes
diddi
quote:
Originally posted by Antony
dachtek ook inderdaad, ni dak mij dervoor schaam ofzo eh... ma kben eerder voor subtiele accentjes


;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement