|
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| RadiantB |
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Ik ken nog wel enkele kandidaat-kopers, volgende week eens rondvraag doen. :P |
|
|
| Sh!fty |
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty |
|
|
| Bl@ckOut |
| Hopelijk zijn die zwarte modellekes nog beschikbaar. Die vind ik er echt wel goed uitzien :) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Hopelijk zijn die zwarte modellekes nog beschikbaar. Die vind ik er echt wel goed uitzien :) |
Khoop het ook... :) |
|
|
| diddi |
| die met achteraan Tranceaddict.com zijn wel fars. Die zwarte, zijn dat die met in "mega" letters BETA vooraan? Ik veronderstel van wel :conf: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by diddi
die met achteraan Tranceaddict.com zijn wel fars. Die zwarte, zijn dat die met in "mega" letters BETA vooraan? Ik veronderstel van wel :conf: |
Ja, standaard staan BETA en Belgian Tranceaddict vanvoor en www.tranceaddict.com vanachter. Maar als je wil kan 1 van de 2 weg of kunnen ze omgedraaid worden. |
|
|
| diddi |
| ^ gewoon BETA iets kleiner... :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by diddi
^ gewoon BETA iets kleiner... :) |
Dat zal spijtig genoeg niet gaan vrees ik. Dan moet er een nieuwe druk gemaakt worden en is er een extra kost van +/- 90€. |
|
|
| RadiantB |
Liever te groot dan te klein imo.
Pak anders een XXL tshirt, dan valt het niet zo erg op. :tongue2 |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dat zal spijtig genoeg niet gaan vrees ik. Dan moet er een nieuwe druk gemaakt worden en is er een extra kost van +/- 90€. |
haha :happy2: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by diddi
^ gewoon BETA iets kleiner... :) |
dachtek ook inderdaad, ni dak mij dervoor schaam ofzo eh... ma kben eerder voor subtiele accentjes |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Antony
dachtek ook inderdaad, ni dak mij dervoor schaam ofzo eh... ma kben eerder voor subtiele accentjes |
;) |
|
|
|
|