|
19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL] (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| have fun bitches :p |
|
|
| Loraine |
OMGi :eyes:
Wat een feest....wat een feeeeeeest!!!!! :crazy: :crazy: :crazy:

Tapsa, Janne & Elo: kiitos!  |
|
|
| Vishnu |
Dat was nog eens een geslaagd dagje gisteren! Toch nog altijd liever een intiem puur feesje als dit dan van die bombastische mega-evenementen.
De surprise DJ (Misja?) en Eelke Kleijn heb ik gemist, de rest vond ik allemaal goed tot beestig goed.
Top 3 sets van de avond voor mij:
1 - Alex Morph vs Woody van Eyden: wa ne sfeer, wa ne show, wa een effectjes, en vooral, wa een zalige schijven!Jammer dat dit maar drie kwartier geduurd heeft, twas de kortste set van allemaal.
2 - Super8 vs DJ Tab
3 - Simon Patterson
Andere pluspunten:
- Menno die alweer Sunrise At Palamos in zn set bracht. Op zich is dat mss afgezaagd aan het raken, maar omdat de plaat zo goed is, vind ik het een pluspunt..
- veel toffe mensen tegengekomen; Progrez, christina, Solar1, Loraine,...
- de lage inkomprijs. Daar tegenover staan wel de erg dure drankprijzen en parking..
- het feit dat er niet al te veraf nen Burger King is in Scheveningen!
- het weerzien met dieje vent die vorig jaar op Tomorrowland de ganse tijd op de eerste rij stond te dansen met zijn geel hemd wagewijd open :D
Zijn de sets opgenomen? Zeker die laatste wil ik nog wel is opnieuw horen :) |
|
|
| Tea-mo |
Hey there...
First off: Great event, great people, great djs, great location, good weather (mostly :toothless )
The Alex & Woody set was meant to be from 00:45-2:00, but they (not Alex/Woody) don't have a license to play that long, that's why it was so short!
The other clubs on the beach have licenses until 4 o'clock (afaik)...
It was kind of an organisation problem and of course a bit disappointing that their set was so short.
Anyway, it was a nice event nonetheless !
Cheers |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tea-mo
Hey there...
First off: Great event, great people, great djs, great location, good weather (mostly :toothless )
The Alex & Woody set was meant to be from 00:45-2:00, but they (not Alex/Woody) don't have a license to play that long, that's why it was so short!
The other clubs on the beach have licenses until 4 o'clock (afaik)...
It was kind of an organisation problem and of course a bit disappointing that their set was so short.
Anyway, it was a nice event nonetheless !
Cheers |
Ha, we meet again :D
Too bad I couldn't be there :(
Do you perhaps have a tracklist of the Alex & Woody set , or some tunes they played ;) |
|
|
| Tea-mo |
Hmm...not 100% correct order:
Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden Feat. Kate Peters - Heavenly (Gavin & Knox Chill Intro)
Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden Feat. Kate Peters - Heavenly (John O'Callaghan Remix)
Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden - Turn it on :eek:
Solid Globe - Sahara/Northpole (Alex M.O.R.P.H. Dual Remix)
Alex M.O.R.P.H. & Misja Helsloot - L-One
Woody van Eyden Feat. Jimmy H. - Y68 (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody van Eyden Remix)
Ferrin & Low - Breeze
Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary
did I forget something ? |
|
|
| severnayaprods |
| quote: | Originally posted by Tea-mo
did I forget something ? |
yes....
Was an amazing party, ing great club, nice to chat/have fun with producers/DJs at a party... as usual, dutch and belgian girls are
We'll be back @ club poema in october, see you there ;) |
|
|
| Tea-mo |
| quote: | Originally posted by severnayaprods
yes....
Was an amazing party, ing great club, nice to chat/have fun with producers/DJs at a party... as usual, dutch and belgian girls are
We'll be back @ club poema in october, see you there ;) |
hehehe...I said that it was great ;) |
|
|
| severnayaprods |
 |
|
|
| Tea-mo |






The roof...the roof...the roof is on fire !!!


^It wasn't very full at this time... |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by severnayaprods
yes....
Was an amazing party, ing great club, nice to chat/have fun with producers/DJs at a party... as usual, dutch and belgian girls are
We'll be back @ club poema in october, see you there ;) |
were you one of those guys who was filming all the time?? |
|
|
| severnayaprods |
| quote: | Originally posted by Margaux
were you one of those guys who was filming all the time?? |
erf, not really :D i was, but with a poor Nokia 6600 :haha:
was more smilin', jumpin' and dancin' like a monkey on dope :stongue:
i wore a black shirt of the Sunrise Festival
were you the girl in white trousers and yellow shirt always smiling? :stongue: :stongue: :stongue:
if so, nice to meet you :D
if not, nice to meet you :p |
|
|
|
|