|
19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL] (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Maar gelukkig heb ik je dat al drie keer verteld :p |
Dus waarom doe je het dan voor een 4e keer ? :stongue: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Transara
Ja, boeiuh! Ik ben za ook op het Malieveld, maar stap na Kane toch echt in de auto om richting de Alma te cruisen! :toocool: :D
We moeten de jongens toch supporten?:crazy: |
De jongens lol :toothless |
|
|
| Solar1 |
Deze topic is wel erg grappig als je em zo eens doorleest... In love with the DJ... :gsmile: :gsmile: Foei Margaux :tongue2
Effe serieus nu (ik heb effe geprofiteerd van het feit dat de dames de Finnen inpalmden...) SUPER8 EN DJTAB WILLEN DOLGRAAG EENS IN BELGIE KOMEN DRAAIEN!!!!! Organisatie van de Beta-parties als dit geen opportuniteit is!! PM me dus snel indien interesse!
Voor mij was het een FANTASTISCH feestje, allès was trance, de muziek de sfeer, de mensen, heeeerlijk!
Leuk jullie ontmoet te hebben Progress, Vishnu, Christina en vele anderen! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Solar1
SUPER8 EN DJTAB WILLEN DOLGRAAG EENS IN BELGIE KOMEN DRAAIEN!!!!! Organisatie van de Beta-parties als dit geen opportuniteit is!! PM me |
Tab had het erg naar zijn zin gehad (evaluatie op MSN vanmorgen) en ja, ze komen idd graag terug (NL/BL). Maar op een BETA feest...dat moet ik eerst zien gebeuren :p
PS: Google heeft 12 minuten durende Videootje verwerkt voor de liefhebber :toothless
[edit]Link is aangepast |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by DJ Orkidea on Klubitus [22.8.2006 21:47] orkidea: nice photos! thanks for the great & fun company at Intuition.
it was nice party and great to meet sooo many nice people. and haven't seen that international crowd for a long time...
take care my friend! |
Zo te lezen zou Tapsa ook nog wel graag terug willen komen om te draaien . |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Solar1
Effe serieus nu (ik heb effe geprofiteerd van het feit dat de dames de Finnen inpalmden...) SUPER8 EN DJTAB WILLEN DOLGRAAG EENS IN BELGIE KOMEN DRAAIEN!!!!! Organisatie van de Beta-parties als dit geen opportuniteit is!! PM me dus snel indien interesse!
|
pm sent ;) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
Tab had het erg naar zijn zin gehad (evaluatie op MSN vanmorgen) en ja, ze komen idd graag terug (NL/BL). Maar op een BETA feest...dat moet ik eerst zien gebeuren :p
PS: Google heeft 12 minuten durende Videootje verwerkt voor de liefhebber :toothless |
je link van je video werkt precies niet .. / ik kom op zoon vage hollandse site.. elsevier ofzo :/ |
|
|
| Push2005 |
Wat een sinistere figuren :nervous:
:tongue2 |
|
|
| Bl@ckOut |
| ^er waren er nog steeds een paar ontsnapt in Dendermonde he? :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat een sinistere figuren :nervous:
:tongue2 |
Da pimps :stongue: |
|
|
|
|