|
19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL] (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
OMG, Loes, ik heb er nog nachtmerries van, tot aan mijn oren in de modder! Gelukkig ist zand volgende week, maar toch...
Laten we mee zen alle een zonnedanske doen voor Summer Event!
:crazy: :D |
Ma de sfeer was vorig jaar wel subliem ondanks de regen!!! :cool:
Gewoon doordansen, regen of geen regen :o
 |
|
|
| eieregooie |
| Ik weenie hoor, ik heb een vrij droge DV 2005 gehad |
|
|
| Loraine |
| soggens nie, maar jij was er zo inne die pas 's middags aan kwam waaien zekers :o |
|
|
| Gonzo |
TIMETABLE-TIME :toothless
16:00-17:15 Eelke Kleijn
17:15-18:30 Kimito Lopez
18:30-19:45 Super8 vs. Tab
19:45-21:00 Orkidea
21:00-22:15 Menno de Jong (Fireworks at 22:00)
22:15-23:30 Ronski Speed (Fireworks at 23:00)
23:30-00:45 Simon Patterson
00:45-02:00 Alex MORPH vs. Woody Van Eyden
:) |
|
|
| Loraine |
  
Als Tapsaaah na Tappi Tab en Elo op de timetable staat...betekent dat hij gaat knallen ipv laidback prog draaien: GAAAAF !
ZINNNN niet te geloven zeg ! FF die spierpijn van de FFWD zien te lozen en we kunnen weer :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | | 00:45-02:00 Alex MORPH vs. Woody Van Eyden |
Uitstekende keuze.
Op dat uur is Woody Van Eyden zeker weer zat genoeg. Da belooft een vermakelijk setje te worden.
Voorbeeldje van op Nature One:
 |
|
|
| Push2005 |
Alex is precies aan het vermageren, een goeie 4 jaar terug was die pakken dikker :D
Waar blijft dat album nu verdorie :( |
|
|
| rob_intuition |
| en of ik er verdomme zin in heb ja :D, we gaan dat hele strand daar met zn allen weeeer op zn kop zetten ! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by rob_intuition
en of ik er verdomme zin in heb ja :D, we gaan dat hele strand daar met zn allen weeeer op zn kop zetten ! |
Zeg-uhm Rob, zit de Red Bull van zaterdag nog in je systeem ofzo ? :eyes:
Maar idd, dit wordt weer een MEMORABEL feest, mark my words :crazy: :crazy: |
|
|
| rob_intuition |
| geen red bull zaterdag hoor :D, alleeeeen maar bier, en veeeeeel martini :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by rob_intuition
alleeeeen maar bier, en veeeeeel martini :D |
De bekende ingredienten voor een geslaagd intuition feest:
1) Drank
2) Uitgelaten mensen
3) Camera :cool:
En de ROLL CALL continues:
Loraine
Transara
Gonzo
rob_intuition
Vishnu & Moisture
Progrez |
|
|
|
|