|
19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL] (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
Zeg moet jij niet werken ? :o Anders ga ik jokken bij de baas wegens het overtreden van de interslet-clausule :tongue3
|
Zeg, gaan we dreigen? Posten is goed voor de ontspanning van mijn arme hersentjes, die zich hier een slag in de rondte aan het werken zijn:( :D |
|
|
| ConFig |
| tis feestdag vandaag in België :toocool: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
Zeg, gaan we dreigen? Posten is goed voor de ontspanning van mijn arme hersentjes, die zich hier een slag in de rondte aan het werken zijn:( :D |
Neuh...kzou niet durven :o Als je maar hard genoeg werkt (moet ook wel nu ik vakantie heb :D) vliegt de week zoooo voorbij ! :tongue2
@ ConFig: lekker boeiend dat het een feestdag is vandaag. :disbelief
Enfin....On topic:
Loraine
Transara
Gonzo
rob_intuition
Vishnu & Moisture
Progrez
christina
Estuera (uiteraard)
Er zullen toch wel meer Vlamingen op afkomen ? :conf: |
|
|
| Progrez |
| quote: | | Er zullen toch wel meer Vlamingen op afkomen ? |
Ja. Ik en Christina pakken al 3 anderen mee, maar die zijn hier niet geregistreerd. Zo zal het bij de rest ook wel zijn. |
|
|
| Vishnu |
Loraine
Transara
Gonzo
rob_intuition
Vishnu & Nino (en niet Moisture)
Progrez
christina
Estuera (uiteraard) |
|
|
| djcresto |
| ik zal er nie bijzijn jammer genoeg. Verven int appartement gaat voor. |
|
|
| TOR |
Bestaat er een kans dat alles is uitverkocht?
Ik twijfel namelijk graag tot op het laatste moment, hehe.
Vooral om vervoersredenen ditmaal, want zo'n line-up kun je niet laten liggen. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by TOR
Vooral om vervoersredenen ditmaal, want zo'n line-up kun je niet laten liggen. |
Afspreken in Antwerpen-Berchem en opgepikt worden door menne maat is dus ook geen optie meer Kevin, aangezien die niet meer meegaat. Wat mijn vervoer betreft is de kans nu het grootst dat ik wordt opgepikt door ne maat uit Tienen. Als em over Brussel-Antwerpen rijdt kan er mss nog iets geregeld worden om u onderweg ergens op te vissen, maar hij kan evengoed binnendoor rijden. We gaan wel zowiezo snachts na tweëen (hehe, zoals in da schlagerslied) terug naar huis ipv ginder een camping op te zoeken ofzo. |
|
|
| rob_intuition |
| als ge wilt komen, dan nogmaals, e-mail dan de namen naar mij [email protected] , dan zet ik u op de paid guestlist, dan komt u zoiezo binnen. Want het is niet heel groot, en er komen toch wel veel mensen :). |
|
|
| Progrez |
| Zet den Duvel maar al koud! |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Progrez
Zet den Duvel maar al koud! |
Is een Ollandse goudgele pretcillinder ook goe?:toocool: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Transara
Is een Ollandse goudgele pretcillinder ook goe?:toocool: |
neenee ge hebt het verkeerd voor tis nen Ollandse goudgele piscillinder |
|
|
|
|