|
19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
tsss, 't is weeral discriminatie.
|
Nou eh, het is ook nooit goed he? Daarvoor hebben genoeg mensen gezeikt dat er te weinig vrouwen bij zijn.. :o |
|
|
| djcresto |
vette locatie :D
ff offtopic, is Scheveningen of Bloemendaal aan te raden voor een korte strandvakantie. Zeker in vergelijking met onze Belgische kust? |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by djcresto
vette locatie :D
ff offtopic, is Scheveningen of Bloemendaal aan te raden voor een korte strandvakantie. Zeker in vergelijking met onze Belgische kust? |
Ik vind Bloemendaal te hip eigenlijk :). Dus ik raad je een weekendje Scheveningen aan :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Nou eh, het is ook nooit goed he? Daarvoor hebben genoeg mensen gezeikt dat er te weinig vrouwen bij zijn.. :o |
Awel, als ze dan toch gratis binnen mogen kan het er maar beter vol vrouwelijk schoon zitten :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Ik vind Bloemendaal te hip eigenlijk :). Dus ik raad je een weekendje Scheveningen aan :) |
Same here ! :o
Buiten het feit dat Scheveningen ook gewoon veel beter te bereiken is met het openbaar vervoer...(je gaat echt niet voor je lol een uur lang in de brandende zon een parkeerplek zoeken :wtf: )
Noorderstrand (Scheveningen) dan voornamelijk (waar de Whoosah dus ook gesitueerd is) of bij de haven (strandvolley) bij de Peer...
Al moet ik zeggen dat de stranden van Amsterdam bijzonder in opkomst zijn !! (De Noordzee blijft VIES )
Stranden in/rond Amsterdam. Leuk om te combineren met de Friday Nite Skate :o |
|
|
| Gonzo |
Kleine mededeling voor BeTa's:
We zullen op 19-08-2006 in de Whoosah gebruikmaken van een "payed guestlist". Dit is speciaal voor mensen die vanuit het Buitenland naar Scheveningen komen, en om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
Het is slechts een voorzorgsmaatregel, maar mensen die gebruik maken van de "payed guestlist" komen hoe dan ook binnen.
Interesse? Stuur je naam en die van uw potentiele mede-personen naar [email protected]
:) |
|
|
| Kelly* |
| checked de werkrooster... moet ni werken de 19e , wel den 20e om 07u00 :whip: |
|
|
| Solar1 |
OK, thx 4 info Gonzo!
greetzz |
|
|
| Meltoz |
| Hier heb'k wel reuze zin in :) Wil Ronski Speed al een tijdje aan't werk zien en met die Finse invasie kan't eigenlijk helemaal niet meer stuk :D |
|
|
| TOR |
| Yep, qua line-up kan het niet veel beter worden :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Kelly*
checked de werkrooster... moet ni werken de 19e , wel den 20e om 07u00 :whip: |

Big big bugger babe !  |
|
|
| Loraine |

Nog maar 18 nachtjes slapen tot het INTUITION SUNLOUNGER EVENT ! 
[edit] Gonzo: tnx voor het enorme pakket flyers :eyes:
Vrijdag weer eens schaamteloos spammen in Leiden :clown: |
|
|
|
|