|
19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL] (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| christina |
Loraine
Transara
Gonzo
rob_intuition
Vishnu & Moisture
Progrez
christina |
|
|
| rob_intuition |
| ik weet nochtans niet zeker of ik kom hoor ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by rob_intuition
ik weet nochtans niet zeker of ik kom hoor ;) |
Bij deze: JA dus ! :p De andere Limbo's komen ook :o Plus: Je zit zelf in de organisatie goddomme :whip:
Leuk dat ge erbij zult zijn, Christina :D |
|
|
| rob_intuition |
| oh ja, moet wel komen ja :D, moet ook nog die finnen ophalen van schiphol dussss |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by rob_intuition
oh ja, moet wel komen ja :D, moet ook nog die finnen ophalen van schiphol dussss |
Tab mag alleen mee naar het feest, als-ie een fles Finlandia Cranberry Vodka bij zich heeft...anders mag-ie weer linea-recta terug met de eerste vlucht naar Finland-Funland :thepirate
| quote: | | DJ Tab :: Need tracks for Anjuna compilation - thanks zegt : I'll try to remember | Niks proberen...meenemen die drank ! :o |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Loraine
Leuk dat ge erbij zult zijn, Christina :D |
da vind ik ook:D
zou het ni willen missen:)
en de dag erna dancetour in eindhoven, dat wordt een gezellig weekendje denk ik:p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by christina
da vind ik ook:D
zou het ni willen missen:)
en de dag erna dancetour in eindhoven, dat wordt een gezellig weekendje denk ik:p |
Heb ook zitten denken om naar de Dancetour te gaan, ben er nog nie over uit.. Hangt af van de (mogelijke) kater en mate van gammelheid :nervous: |
|
|
| rob_intuition |
| wij gaan wel (de 4 die ook op FFWD en after waren uit limburg :)) |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
Tab mag alleen mee naar het feest, als-ie een fles Finlandia Cranberry Vodka bij zich heeft...anders mag-ie weer linea-recta terug met de eerste vlucht naar Finland-Funland :thepirate
|
Ik zal een trechter voor je meenemen voor die fles vodka, Loes! :crazy: :toocool: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
Ik zal een trechter voor je meenemen voor die fles vodka, Loes! :crazy: :toocool: |
Zeg moet jij niet werken ? :o Anders ga ik jokken bij de baas wegens het overtreden van de interslet-clausule :tongue3
Nein nein, kein trechter, wel ijsblokjes !! :p
Korte anekdote: Lies en Loes afgelopen april in Helsinki Club aan de bar: "Kaksi Finlandia Cranberry on the rocks... kiitos".
Vervolgens krijgen we dus een fokking Cosmopolitan :whip: :whip:
Welk deel van de zin begreep je niet, behr tender ? :eyes: En dat nog wel in het land waar de mensen elk weekend laveloos van de alkohool zijn :wtf:
In de tent waar Jonas de avond daarvoor draaide, begrepen onze bar-hotties ons tenminste...wat overigens resulteerde in de heftigste dronkenschap ooit :nervous: :nervous:
Dat half litertje FC dat Tab meeneemt, wordt dus zaterdag met mate genuttigd ! :o |
|
|
| Loraine |
| quote: |
Good news for all people considering coming to the Intuition Summer Event this Saturday. The forecast is: SUN! We're not joking, amidst all the rain of the past days, and what is predicted to come in the next few - Saturday is predicted as 22 degrees and mostly sunny. We will obviously make sure that although the booth is inside the music will be audible outside too.
Call it fate... the evening of the Summer Event the World Championship fireworks will be held in Scheveningen too. At 22:00 and 23:00 respectively Brazil and The Netherlands will perform the final fireworks spectacle of this tournament only 400m away from the Intuition Summer Event, a perfect distance to witness this amazing bonus to what should be a magical day!
Just to recap, below is all the info for the party. Don't forget, women get in for free, guys only pay 5 euros - what a bargain!
......
SUPER8 vs. DJ TAB GUESTMIX ON THE INTUITION SHOW TOMORROW |
:D |
|
|
| ConFig |
^
argh.. hier ga ik niet goed van slapen :( |
|
|
|
|