return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL] (pg. 13)
View this Thread in Original format
Estuera
quote:
Originally posted by Loraine
Ik jaloers ? Raaaawrrrrr,hahahhaha. Jij moet als geen ander weten dat ik niet op blonde of kaalgeschoren koppies val... :p
Enne...je bent voorspelbaar boef, met je zngd wraak :toothless
Ontopic: Jij was trouwens ook vroeg weg of nie ? :disbelief Toch niet al zo vroeg uitgeput van al die aandacht?...zo'n jonge god als jij haalt toch met gemak een nachtje door ? :tongue2


Mijn chauffeur moest nog gaan werken die nacht dus als ik nog thuis wilde raken moest ik wel mee ;)
Loraine
quote:
Originally posted by Estuera
Mijn chauffeur moest nog gaan werken die nacht dus als ik nog thuis wilde raken moest ik wel mee ;)


Weak beeb, weak... dan moeten we zaterdag maar aan de vodka (plain for you, cranberry for me :tongue2 ) om het in te halen. Nee...geen Helsinki herhaling..no worries :nervous:
Kan ik trouwens nog wat proggy requests indienen voor dan ? :toothless
Estuera
quote:
Originally posted by Loraine
Weak beeb, weak... dan moeten we zaterdag maar aan de vodka (plain for you, cranberry for me :tongue2 ) om het in te halen. Nee...geen Helsinki herhaling..no worries :nervous:
Kan ik trouwens nog wat proggy requests indienen voor dan ? :toothless


Geen requests nee, en nu niet de jaloezie omdat iemand anders aan de Finnen zit proberen te verdoezelen op deze manier he ;)
Margaux
haha dit is echt grappig geworden. En wat is trouwens een lutkaatje??

Int vervolg kan je wel met ons mee Jonas ;) we gaan toch die kant uit mja tis wel op eigen risico want ik friemel aan DJ's (sorry kon het niet laten, nu gaan we erover ophouden).

De moraal van het verhaal is dat het een geslaagd feestje was!!
Loraine
quote:
Originally posted by Margaux
haha dit is echt grappig geworden. En wat is trouwens een lutkaatje??

Int vervolg kan je wel met ons mee Jonas ;) we gaan toch die kant uit mja tis wel op eigen risico want ik friemel aan DJ's (sorry kon het niet laten, nu gaan we erover ophouden).


Doen we allemaal op z'n tijd, no worries ;)
Ik heb in Helsinki in een dronken bui zelfs Miksan (Mikael Lees) op zijn billen getikt anders had Jonas vast die tikken ontvangen :stongue:
Lutkaatje is ne koosnaam voor een friemelaar, btw :D
ConFig
quote:
Originally posted by Margaux
.. ik friemel aan DJ's ..


i'm a dj :rolleyes: :toothless
Loraine
quote:
Originally posted by ConFig
i'm a dj :rolleyes: :toothless


Ja dus? :p
Gonzo
quote:
Originally posted by Estuera
Mijn chauffeur moest nog gaan werken die nacht dus als ik nog thuis wilde raken moest ik wel mee ;)


Die chauffeur van jou is een toffe gast btw :toothless
Was weer aan het vertellen over zijn Mongoolse vriendin en dat die vroeger flink aan de "jump" was. Held! :D
eieregooie
lol

friemelen aan DJ's... rite :p
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
lol

friemelen aan DJ's... rite :p


Kom je ook naar Antwerpen dit weekend, Eiwave ? :stongue:

eieregooie
quote:
Originally posted by Loraine
Kom je ook naar Antwerpen dit weekend, Eiwave ? :stongue:

NEEN! :p

Ik zit t hele weekend in Den Haag... Za Malieveld, Zo Zuiderpark...

Maar gelukkig heb ik je dat al drie keer verteld :p
Transara
quote:
Originally posted by eieregooie
NEEN! :p

Ik zit t hele weekend in Den Haag... Za Malieveld, Zo Zuiderpark...



Ja, boeiuh! Ik ben za ook op het Malieveld, maar stap na Kane toch echt in de auto om richting de Alma te cruisen! :toocool: :D

We moeten de jongens toch supporten?:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement