return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 10)
View this Thread in Original format
eieregooie
Zeg Loes en Gonzo... Editen jullie zelf je sig of moet ik 't voor jullie doen?
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Zeg Loes en Gonzo... Editen jullie zelf je sig of moet ik 't voor jullie doen?


Die van Intuition Summer Event was ook geen probleem :conf:
Paul maar eens aankijken voor een niet-bewegende sig dan maar :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Loraine
Die van Intuition Summer Event was ook geen probleem :conf:

Sja, nu is het welletjes :p
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Sja, nu is het welletjes :p


1) Mooi roze is niet lelijk
2) Banner is gewoon mooi
3) Kijk en scroll dan maar gewoon over de banner heen :p
Transara
* Estuera
* Siedski & Miika Kippis Kuisma
* Rafic (Dark Apostle)
* Rob_intuition
* kokkenmaster + 2 maten wrsnlk
* Loraine & Paolo aka The Paparazzi's
* FCB_Fanatic + 1
* Transara

ben er wel pas laat, heb eerst Kane in Den Haag!

:D :toocool:
eieregooie
quote:
Originally posted by Loraine
1) Mooi roze is niet lelijk
2) Banner is gewoon mooi
3) Kijk en scroll dan maar gewoon over de banner heen :p

en te groot is te groot

daag :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Transara
ben er wel pas laat, heb eerst Kane in Den Haag!

Gezellig! :D

Maar ik ga daarna echt niet naar Antwerpen hoor :p Volgende dag weer Dancetour in Den Haag :)
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Gezellig! :D

Maar ik ga daarna echt niet naar Antwerpen hoor :p Volgende dag weer Dancetour in Den Haag :)


Oh maar die laat ik ook nie schieten hoor...na het ontbijt in Antwerp :p
eieregooie
Goedzo! :D
ruly
TranceSessioN organiseert HAPPY HOUR van 22.00u - 23.30u

Kom snel om zo te profiteren van lage prijzen!

Siedje
happy hour ?

moeten we de rest van de avond NOT happy zijn dan ? \o/ \o/ \o/
alleej zijde gij zot gewaard

maar happy hour klinkt best ok.. laat miika het maar niet horen dan is er niks meer over voor de rest als die er is.. :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by ruly
TranceSessioN organiseert HAPPY HOUR van 22.00u - 23.30u

Kom snel om zo te profiteren van lage prijzen!


50 cent per kruik bier, deal :D

Kga zoizo proberen er in het begin bij te zijn, dan kan je al het ander arriverend volk inspecteren en keuren :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement