|
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Zeg Loes en Gonzo... Editen jullie zelf je sig of moet ik 't voor jullie doen? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zeg Loes en Gonzo... Editen jullie zelf je sig of moet ik 't voor jullie doen? |
Die van Intuition Summer Event was ook geen probleem :conf:
Paul maar eens aankijken voor een niet-bewegende sig dan maar :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
Die van Intuition Summer Event was ook geen probleem :conf: |
Sja, nu is het welletjes :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sja, nu is het welletjes :p |
1) Mooi roze is niet lelijk
2) Banner is gewoon mooi 
3) Kijk en scroll dan maar gewoon over de banner heen :p |
|
|
| Transara |
* Estuera
* Siedski & Miika Kippis Kuisma
* Rafic (Dark Apostle)
* Rob_intuition
* kokkenmaster + 2 maten wrsnlk
* Loraine & Paolo aka The Paparazzi's
* FCB_Fanatic + 1
* Transara
ben er wel pas laat, heb eerst Kane in Den Haag!
:D :toocool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
1) Mooi roze is niet lelijk
2) Banner is gewoon mooi 
3) Kijk en scroll dan maar gewoon over de banner heen :p |
en te groot is te groot
daag :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Transara
ben er wel pas laat, heb eerst Kane in Den Haag! |
Gezellig! :D
Maar ik ga daarna echt niet naar Antwerpen hoor :p Volgende dag weer Dancetour in Den Haag :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Gezellig! :D
Maar ik ga daarna echt niet naar Antwerpen hoor :p Volgende dag weer Dancetour in Den Haag :) |
Oh maar die laat ik ook nie schieten hoor...na het ontbijt in Antwerp :p |
|
|
| ruly |
TranceSessioN organiseert HAPPY HOUR van 22.00u - 23.30u
Kom snel om zo te profiteren van lage prijzen! |
|
|
| Siedje |
happy hour ?
moeten we de rest van de avond NOT happy zijn dan ? \o/ \o/ \o/
alleej zijde gij zot gewaard
maar happy hour klinkt best ok.. laat miika het maar niet horen dan is er niks meer over voor de rest als die er is.. :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by ruly
TranceSessioN organiseert HAPPY HOUR van 22.00u - 23.30u
Kom snel om zo te profiteren van lage prijzen! |
50 cent per kruik bier, deal :D
Kga zoizo proberen er in het begin bij te zijn, dan kan je al het ander arriverend volk inspecteren en keuren :haha: |
|
|
|
|