|
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
:D Wordt zeker een verrukkelijk partijtje ! :o |
Hoe kan dat nou... Ik ben er niet eens bij :conf: |
|
|
| The_G0dfather |
roll call:
-GF |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by eieregooie
wiens gf? :D |
de mijne:
allez, vanaf morgen maak ik er werk van :p |
|
|
| Dark Apostle |
roll call:
-GF
-DA |
|
|
| eieregooie |
roll call:
-GF
-DA
-LS
:p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
roll call:
-GF
-DA
-LS
:p |
Dit komt ni goed, ik voel het, niemand gaat nog weten wie er eigenlijk komt, ik voel het gewoon |
|
|
| Jasperovitsj |
roll call:
-GF
-DA
-LS
-OMG |
|
|
| Loraine |
LS ? Mag ik daaruit opmaken dak al op de rollende lijst sta ? :nervous:
Kommop, ei, je gaat toch wel ? :eek: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
LS ? Mag ik daaruit opmaken dak al op de rollende lijst sta ? :nervous:
Kommop, ei, je gaat toch wel ? :eek: |
Idd...
en nee, ik gaat dan naar 't malieveld ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Idd...
en nee, ik gaat dan naar 't malieveld ;) |
Da's pas DE DAG ERNA jah (27e) !! :o
Ik weet ook nog nie HOE ik er ga geraken (via Rotterdam/Spijkernisse of het zuiden) maar eens deze en gene vragen :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
Da's pas DE DAG ERNA jah (27e) !! :o
Ik weet ook nog nie HOE ik er ga geraken (via Rotterdam/Spijkernisse of het zuiden) maar eens deze en gene vragen :nervous: |
Da's niet op t malieveld maar in t zuiderpark :p Daar gaan ik uiteraard ook heen :D
wijsneus :p |
|
|
|
|