return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 12)
View this Thread in Original format
eieregooie
t heeft ze wel verraden... teringspammers
krikke
* Estuera
* Siedski & Miika Kippis Kuisma
* Rafic (Dark Apostle)
* Rob_intuition
* kokkenmaster + 2 maten wrsnlk
* Loraine & Paolo aka The Paparazzi's
* FCB_Fanatic + 1
* Transara
* Krikke + deerne + 6
Antony
ALMA damn...

ken nog zo'n verhaal van maat van me die daar voor de deur stopte met de wagen en snel binnenliep om zijn vriendin op te pikken. Had zo'n kakki-legervest aan. Neemt 1 van de portiers hem vast met de vraag: "éla, edde gij wapens bij vriendekke"

om maar te zeggen hoe marginaal ze daar zijn. En inderdaad, Scapa alom tegenwoordig. Daar is (voor antwerpen toch) de hype rond 'De Puta Madre' en Bikkembergs begonnen. :nervous:

Ma alsge nu echt me genoeg BETA's zijt kunde er misschien nog wel iets van maken...
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Antony
ALMA damn...

ken nog zo'n verhaal van maat van me die daar voor de deur stopte met de wagen en snel binnenliep om zijn vriendin op te pikken. Had zo'n kakki-legervest aan. Neemt 1 van de portiers hem vast met de vraag: "éla, edde gij wapens bij vriendekke"

om maar te zeggen hoe marginaal ze daar zijn. En inderdaad, Scapa alom tegenwoordig. Daar is (voor antwerpen toch) de hype rond 'De Puta Madre' en Bikkembergs begonnen. :nervous:

Ma alsge nu echt me genoeg BETA's zijt kunde er misschien nog wel iets van maken...


Ja, Alma is een snobkeet, maar ik maak mij daar echt geen zorgen over, tis uiteindelijk trance en geen rnb morgen :D

Als ge het laat van te komen omdat het den Alma is, dan zijde slecht bezig imo.
Progrez
quote:
Originally posted by Transara
Iemand nog tips voor een goed zondagochtend ontbijt in Antwerpen?


Poolplanet, als het open is. Aan de F. Rooseveltplaats.

Ik had ook gekomen, voor Kuisma, maar Creamfields lijkt me net iets specialer.
Veel plezier.
kokkenmaster
quote:
Originally posted by Progrez
Poolplanet, als het open is. Aan de F. Rooseveltplaats.

Ik had ook gekomen, voor Kuisma, maar Creamfields lijkt me net iets specialer.
Veel plezier.

Stoefer... ;)

In de Poolplanet ook, om 12u 's nachts: Hardcore porno op een groot scherm :stongue: Ik en maten zaten er ns op een avond en daar speelde Canal + en wanneer het tijd was voor 'erotiek' op die zender verzetten ze die niet eens... Terwijl er elders in het café nog een koppel zat met jonge kinderen... :)
FCB_Fanatic
ne kameraad van mij die in Antwerpen woont heeft mij gezegd dat ze daar in de buurt van de Alma aan't werk zijn en dat het dus niet zo echt goed bereikbaar is. Klopt dat? Kunt ge nog tot daar geraken met de auto?

en weet der iemand waar ik mijne auto daar ergens kwijt kan

alvast bedankt :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ne kameraad van mij die in Antwerpen woont heeft mij gezegd dat ze daar in de buurt van de Alma aan't werk zijn en dat het dus niet zo echt goed bereikbaar is. Klopt dat? Kunt ge nog tot daar geraken met de auto?


Den Alma ligt recht tegenover de plaats waar tot een paar weken geleden de beruchte Ijzeren Brug stond. Die is ondertussen weg, en het kruispunt is ook terug bijna helemaal operationeel. Dus zeker 's nachts moet het niet al te moeilijk zijn om tot den Alma te geraken. Om te parkeren zou ik denken aan de betaalparkings aan de Meir, daar zijn er toch 3 in de buurt vanwaar het nog geen 5 minuten stappen tot aan den Alma is. Ik weet wel niet of die ook doorlopend 's nachts open zijn :conf:
Voor de rest is parkeren in 't Stad redelijk moeilijk :nervous:

Ge kunt misschien uw auto op de parking van de Carrefour in Schoten zetten, daar op tram 3 stappen en die brengt u tot vlak bij den Alma (station Opera)? Maar dan zit ge natuurlijk wel tot zeker 6u vast daar...
Antony
op de meir kunde normaal ook parkeren, gratis :)
Freezel
Have fun iedereen, hopelijk komt de track van Sied en mij nog voorbij :D

christina
quote:
Originally posted by kokkenmaster
In de Poolplanet ook, om 12u 's nachts: Hardcore porno op een groot scherm :stongue: Ik en maten zaten er ns op een avond en daar speelde Canal + en wanneer het tijd was voor 'erotiek' op die zender verzetten ze die niet eens... Terwijl er elders in het café nog een koppel zat met jonge kinderen... :)


zo normaal is het ook ni om om 12u 's nachts me jonge kinderen op café te zitten he;) eerder marginaal vind ik:p
kokkenmaster
quote:
Originally posted by christina
zo normaal is het ook ni om om 12u 's nachts me jonge kinderen op café te zitten he;) eerder marginaal vind ik:p

Das een feit. Die ouders moesten daar zeker niet zitten met hun kroost, maar wat ze dan te zien kregen vond ik er dan ook weer een beetje over.

En marginaal... Tja, tis Antwerpen é :p

PS: En nu krijg ik alle mensen van die streek over me heen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement