return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 6)
View this Thread in Original format
jim-y
voor al degene die naar de beta party zijn geweest in gent Alma is -+ even groot
Dark Apostle
Ochja in den Alma is zo slecht nog ni, hiermee is Trancesession het meest dichtbije trance-event van mijn deur 10-15 min wandelen.
ruly
ALMA is inderdaad een knappe zaak met heel wat mogelijkheden!

Alle elementen om er een '100% Pure Quality Trance' Event van te maken zijn dan ook aanwezig...

Tot op TSN
Loraine
Hoorde idd van Sied dat er een andere locatie is. Iemand nog tips waar de wagen te zetten ? :o
ruly
Er is een mogelijkheid om de wagen aan Veronica te zetten, vandaar zullen er enkele manieren zijn om naar Alma af te zakken
1Million$shot
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Damn de Alma heeft nog geheimen voor mij :p

Wel fun op een trance-feestje te hebben op de home-turf van de Antwerpse snobs :D

Enfin als die nog naar de Alma komen, vroeger zaten die in de Nieuwe Brasseur en daar zijn ze ook weggetrokken.


mijn broerke zit daar elk weekend

snob keet

vroeger, in mijnen tijd dus :tongue2, was't pertang nog erger! Daar konde niet binnenkomen zonder een paardje op uw hemdje/poloke en timbies aan uw voeten.

Nu is't daar ammel clochard deluxe etc. wat de klok slaagt.
krikke
Ja, die van ons vertelde dat ook. Wordt dus grappig, maar we gaan ons door niets laten tegenhouden :stongue:
1Million$shot
quote:
Originally posted by krikke
Ja, die van ons vertelde dat ook. Wordt dus grappig, maar we gaan ons door niets laten tegenhouden :stongue:


die van ons

héhé

da vinnek dus een zalige uitdrukking é :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by 1Million$shot
vroeger, in mijnen tijd dus :tongue2, was't pertang nog erger! Daar konde niet binnenkomen zonder een paardje op uw hemdje/poloke en timbies aan uw voeten.


In mijne tijd...hoe oude zijde gij 70?

Ik ben 24, den Alma is al snob georienteerd sind ik 12, prolly al langer maar toen viel het me nog ni op.

Maar de 26ste....de 26ste is die keet ook van mij :D
1Million$shot
quote:
Originally posted by Dark Apostle
In mijne tijd...hoe oude zijde gij 70?

Ik ben 24, den Alma is al snob georienteerd sind ik 12, prolly al langer maar toen viel het me nog ni op.

Maar de 26ste....de 26ste is die keet ook van mij :D


ik ben er bijna 24 :D

ma eerlijk, Alma is toch niks meer voor ons é

misschien toen ik 15 was ofzo, dan was da misschien wel iets om naartoe te gaan.

Daarom, in mijnen tijd ... :D

Loraine
Boeit mij echt allemaal geen reet wat voor een tent het is, zolang Sied, Miika en Jonas maar afkomen en hun befaamde kunstje doen :tongue2
Kelly*
quote:
Originally posted by Loraine
Boeit mij echt allemaal geen reet wat voor een tent het is, zolang Sied, Miika en Jonas maar afkomen en hun befaamde kunstje doen :tongue2


Same! tgaat een feestje worden, tussen de sneobs of niet... :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement