|
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| kokkenmaster |
| Mij zal het alleszins ook niet tegenhouden. Ik was er, wanneer ik bij een maat bleef slapen op kot, wel al eens gepasseerd en direct gemerkt dat het niet echt mijn slag van volk was maar dat waren toch allemaal studentjes? Die zullen er de 26e toch nog niet aanwezig zijn? |
|
|
| Siedje |
| quote: | Originally posted by Loraine
Boeit mij echt allemaal geen reet wat voor een tent het is, zolang Sied, Miika en Jonas maar afkomen en hun befaamde kunstje doen :tongue2 |
En of wij komen :) en los gaan..... \o/\o/ |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Mij zal het alleszins ook niet tegenhouden. Ik was er, wanneer ik bij een maat bleef slapen op kot, wel al eens gepasseerd en direct gemerkt dat het niet echt mijn slag van volk was maar dat waren toch allemaal studentjes? Die zullen er de 26e toch nog niet aanwezig zijn? |
heb al bij men broer gehoord en die zij me toch dat er precies wel veel volk naartoe wou gaan. De Alma-people moeten dan nog wel tickets zien te fiksen :D |
|
|
| Estuera |
hahah snob tent he :p
Zet de champagne maar koud dan alvast :D
En daarna breken we het kot gewoon af Beta style ;) dat het zweet langs de muren naar beneden loopt zoals in Gent haha ! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Estuera
hahah snob tent he :p
Zet de champagne maar koud dan alvast :D
En daarna breken we het kot gewoon af Beta style ;) dat het zweet langs de muren naar beneden loopt zoals in Gent haha ! |
Ahhhh, u zorgt voor de champagne !? :o
Lekkerrrrrrrrr :D Enne, snobs zijn ook best lekker :tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
Lekkerrrrrrrrr :D Enne, snobs zijn ook best lekker :tongue2 |
Vooral de jongere met een beetje bruine suiker over  |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Vooral de jongere met een beetje bruine suiker over |
Klinkt als... 9 1/2 weeks :tongue2 |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Estuera
hahah snob tent he :p
Zet de champagne maar koud dan alvast :D
En daarna breken we het kot gewoon af Beta style ;) dat het zweet langs de muren naar beneden loopt zoals in Gent haha ! |
zweet :nervous: |
|
|
| Eagle` |
Eerste trance avond sinds lang, en meteen Kuisma & van Riel
request-tune: Modulation - White Flame (Miika Kuisma Dub) :D |
|
|
| Siedje |
| quote: | Originally posted by Loraine
Klinkt als... 9 1/2 weeks :tongue2 |
tis nog maar 1,5 week verwijderd hoor.. :)
dat je het weet.. \o/ \o/ |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Eerste trance avond sinds lang, en meteen Kuisma & van Riel
request-tune: Modulation - White Flame (Miika Kuisma Dub) :D |
Of: Miika Kuisma & OlliS - Awakening  |
|
|
| Loraine |
| Oja, ik hoor net dat The_GOdfather ook een flesje Champagne meeneemt ! :p |
|
|
|
|