|
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Siedje
happy hour ?
moeten we de rest van de avond NOT happy zijn dan ? \o/ \o/ \o/
alleej zijde gij zot gewaard
maar happy hour klinkt best ok.. laat miika het maar niet horen dan is er niks meer over voor de rest als die er is.. :D |
O-M-F-G.... :eyes:
Miiiiiiikaaaaaaa Kippiiiiiiiiiiis :haha: :haha:
(Ik leef nu al met je mee, Siedski :toothless) |
|
|
| Siedje |
| quote: | Originally posted by Loraine
O-M-F-G.... :eyes:
Miiiiiiikaaaaaaa Kippiiiiiiiiiiis :haha: :haha:
(Ik leef nu al met je mee, Siedski :toothless) |
ik prop ze wel in een hotel.. anders blijft er niks van me huis over :) \o/ \o/ |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Siedje
ik prop ze wel in een hotel.. anders blijft er niks van me huis over :) \o/ \o/ |
Maar goed dat Ozzi dan niet meekomt voor je (maar wel erg spijtig...had Ozzi nog wel willen zien voordat-ie vertrekt naar Thailand :( )
 |
|
|
| Transara |
Zeg, kunnen jullie dat Happy Hour nie vasthouden tot een uurke of 1?;)
Dan kan ik er ook nog van genieten...:toocool: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
Zeg, kunnen jullie dat Happy Hour nie vasthouden tot een uurke of 1?;)
Dan kan ik er ook nog van genieten...:toocool: |
Ben ik de BOB dan op de terugweg? :wtf: :nervous: |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ben ik de BOB dan op de terugweg? :wtf: :nervous: |
Dat lijkt me niet heeeel handig, uiteraard ben ik BOB, zoals ik al aangeboden had. ;) Maar niet zonder overheerlijk ontbijtje:p
Iemand nog tips voor een goed zondagochtend ontbijt in Antwerpen? |
|
|
| Siedje |
| quote: | Originally posted by Transara
Dat lijkt me niet heeeel handig, uiteraard ben ik BOB, zoals ik al aangeboden had. ;) Maar niet zonder overheerlijk ontbijtje:p
Iemand nog tips voor een goed zondagochtend ontbijt in Antwerpen? |
ja
lang slapen,
wakker worden
DINNER !!!
naar huis :)
perfecte zondag !! !! \o/ \o/ |
|
|
| Loraine |
| Straks richting zuiden afzakken...zie jullie zaterdag ! :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
Straks richting zuiden afzakken...zie jullie zaterdag ! :D |
Toedeloe! :p |
|
|
| kokkenmaster |
| Maak er in mijn geval maar + 1 maat van (nl. Obssession van ier). De andere is weg gevallen... |
|
|
| domineesje |
| volgende mail let erop dat de emailadressen in bcc staan :s |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
volgende mail let erop dat de emailadressen in bcc staan :s |
was da ook juist aant denken... |
|
|
|
|