return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 11)
View this Thread in Original format
Loraine
quote:
Originally posted by Siedje
happy hour ?

moeten we de rest van de avond NOT happy zijn dan ? \o/ \o/ \o/
alleej zijde gij zot gewaard

maar happy hour klinkt best ok.. laat miika het maar niet horen dan is er niks meer over voor de rest als die er is.. :D


O-M-F-G.... :eyes:
Miiiiiiikaaaaaaa Kippiiiiiiiiiiis :haha: :haha:
(Ik leef nu al met je mee, Siedski :toothless)
Siedje
quote:
Originally posted by Loraine
O-M-F-G.... :eyes:
Miiiiiiikaaaaaaa Kippiiiiiiiiiiis :haha: :haha:
(Ik leef nu al met je mee, Siedski :toothless)


ik prop ze wel in een hotel.. anders blijft er niks van me huis over :) \o/ \o/
Loraine
quote:
Originally posted by Siedje
ik prop ze wel in een hotel.. anders blijft er niks van me huis over :) \o/ \o/


Maar goed dat Ozzi dan niet meekomt voor je (maar wel erg spijtig...had Ozzi nog wel willen zien voordat-ie vertrekt naar Thailand :( )
Transara
Zeg, kunnen jullie dat Happy Hour nie vasthouden tot een uurke of 1?;)


Dan kan ik er ook nog van genieten...:toocool:
Loraine
quote:
Originally posted by Transara
Zeg, kunnen jullie dat Happy Hour nie vasthouden tot een uurke of 1?;)


Dan kan ik er ook nog van genieten...:toocool:


Ben ik de BOB dan op de terugweg? :wtf: :nervous:
Transara
quote:
Originally posted by Loraine
Ben ik de BOB dan op de terugweg? :wtf: :nervous:


Dat lijkt me niet heeeel handig, uiteraard ben ik BOB, zoals ik al aangeboden had. ;) Maar niet zonder overheerlijk ontbijtje:p

Iemand nog tips voor een goed zondagochtend ontbijt in Antwerpen?
Siedje
quote:
Originally posted by Transara
Dat lijkt me niet heeeel handig, uiteraard ben ik BOB, zoals ik al aangeboden had. ;) Maar niet zonder overheerlijk ontbijtje:p

Iemand nog tips voor een goed zondagochtend ontbijt in Antwerpen?



ja
lang slapen,
wakker worden
DINNER !!!

naar huis :)


perfecte zondag !! !! \o/ \o/
Loraine
Straks richting zuiden afzakken...zie jullie zaterdag ! :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Loraine
Straks richting zuiden afzakken...zie jullie zaterdag ! :D


Toedeloe! :p
kokkenmaster
Maak er in mijn geval maar + 1 maat van (nl. Obssession van ier). De andere is weg gevallen...

domineesje
volgende mail let erop dat de emailadressen in bcc staan :s
Kelly*
quote:
Originally posted by domineesje
volgende mail let erop dat de emailadressen in bcc staan :s


was da ook juist aant denken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement