|
26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,..... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Loraine
Oja, ik hoor net dat The_GOdfather ook een flesje Champagne meeneemt ! :p |
1) wtf den alma en geen boot, ben er tegen !
2) met drank in cafe komen is te schooierig, ofwel dat 't mag, dan heb ik er wel paar bij :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
1) wtf den alma en geen boot, ben er tegen !
2) met drank in cafe komen is te schooierig, ofwel dat 't mag, dan heb ik er wel paar bij :D |
Wie heeft het hier over IN de kroeg? :p Pre-party :o |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Loraine
Wie heeft het hier over IN de kroeg? :p Pre-party :o |
verdomme ik had vroeger een kot in a'pen, zou wel handig zyn |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
verdomme ik had vroeger een kot in a'pen, zou wel handig zyn |
Infatti ! :o Un bicchiere di spumante, per favore :cool:
 |
|
|
| Jasperovitsj |
In den Alma da nog wel, zoiets houdt mij dus wel tegen :nervous:
Ik heb dan toch 2de zit, dus ik kon sowieso niet komen |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
In den Alma da nog wel, zoiets houdt mij dus wel tegen :nervous:
|
Nou maak je me echt nieuwsgierig naar die tent ! :o
Kheb de foto's eens bekeken op die site, maar valt toch allemaal best mee :conf: Ziet eruit als een doorsnee clubavond in een studententent/stad als ge het mij vraagt. Khad ook liever op ne boot gezeten, ma goed..gezellig wordt het toch wel :tongue2 |
|
|
| Xilver |
| Bwah ik weet nog da da vol Scapa-janetten zat in de tijd da ik daar op 't school zat, maar met 'n trance-feestje zal het beta-team toch wel in grotere getale aanwezig zijn (hoop ik). Ik zal er in elk geval proberen te zijn. |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Loraine
Nou maak je me echt nieuwsgierig naar die tent ! :o
Kheb de foto's eens bekeken op die site, maar valt toch allemaal best mee :conf: Ziet eruit als een doorsnee clubavond in een studententent/stad als ge het mij vraagt. Khad ook liever op ne boot gezeten, ma goed..gezellig wordt het toch wel :tongue2 |
die tent heeft al een hele historie in Antwerpen hoor!
Hopelijk valt het allemaal wat mee die avond. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
In den Alma da nog wel, zoiets houdt mij dus wel tegen :nervous:
|
Mietjeuuuhhhh, ga terug naar Bulgarijeuuu...ow wacht sebiet krijg ik nog klop van iemand anders :p |
|
|
| Loraine |
Zeg, Kel, hebt ge overdag wat te doen die 26e? Ik vrees dak vroeg in A'pen zal zijn omdat ik nie via Lommel maar via E'hoven moe reizen. :(
Anders zouk zeggen: we maken er een trance chicas dag van :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Loraine
Zeg, Kel, hebt ge overdag wat te doen die 26e? Ik vrees dak vroeg in A'pen zal zijn omdat ik nie via Lommel maar via E'hoven moe reizen. :(
Anders zouk zeggen: we maken er een trance chicas dag van :D |
JEEEEEEEEEJ SHOOOOOOOOOPPEN
OW WAIT
CHICAS :clown: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
Zeg, Kel, hebt ge overdag wat te doen die 26e? Ik vrees dak vroeg in A'pen zal zijn omdat ik nie via Lommel maar via E'hoven moe reizen. :(
Anders zouk zeggen: we maken er een trance chicas dag van :D |
dan zal ik ze niet uitnodigen op mijn B-day (ale nog iemand die eraf valt :() |
|
|
|
|