|
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Det finns minst 3 goda skäl varför ni mina kära SWE-TAs ska dra på denna festen.
1) Det blir DJ Zanys första spelning i Sverige!
2) Jag spelar ju !
3) ScuL spelar ju !

Datum: 2006-10-21
Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Halmstads Kårhus
Stad: Halmstad
Arrangör: Dreamdance
Pris: 200 SEK
Ålder: 18
Hemsida: http://www.dreamdance.se
DJ's
Mainstage
22.00 - 23.00 Dj Anneli - Dark/psy
23.00 - 00.00 Scul - Harstyle (Swe-TA)
00.00 - 01.00 Jones - Hardstyle
01.00 - 03.00 Zany - Hardstyle
Dreamstage
22.00 - 23.00 Dj Netech - Hardstyle
23.00 - 01.00 Steve - Tech trance (Swe-TA)
01.00 - 03.00 Henri gerox - Psy
Dessutom kommer det att arrangeras bussar till eventet från
Info om bussar kommer så småning om!
Göteborg - Halmstad (T&R)
Malmö - Halmstad (T&R)
Danmark - Halmstad (T&R)
|
|
|
| Rainborn |
| MEN JÄVLA CP UNGAR, HA INTE 18 ÅRS GRÄNS DÅ! |
|
|
| Daniey |
| Intressant detta ju! ;) Ett tag tills dess..... |
|
|
| Laszlo |
| Scul och Zany spelar hårdstil, steve hård/techträns, Anneli psyträns - de andra har jag ingen koll på... |
|
|
| ScuL |
Jones lirar också hardstyle faktiskt :)
Det blir fett det är klart !!
Längtar redan nu! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Rainborn
MEN JÄVLA CP UNGAR, HA INTE 18 ÅRS GRÄNS DÅ! |
Ditt beteende visar bl.a varför det är 18års gräns ;)
Förövrigt kommer jag att vara där, Halmstad är en underbar stad och inte så långt heller :)
Lovar att inte sova under ditt set denna gången stiiiv :rolleyes: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ditt beteende visar bl.a varför det är 18års gräns ;)
|
:stongue:
Känns lite ambitiöst med bussar från alla världens hörn men? :p
Lycka till ScuL o Steve iaf :) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Scul och Zany spelar hårdstil, |
:nervous:
| quote: | | steve hård/techträns, |
:happy2:
:eyespop: |
|
|
| Pjox |
Detta låter ganska kul.
Jag skulle ju villja se/höra Steve och Scul spela :) |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ditt beteende visar bl.a varför det är 18års gräns ;)
Lovar att inte sova under ditt set denna gången stiiiv :rolleyes: |
:stongue:
Äsch då, du vet väl hur det känns att inte kunna do the real stuff så ofta? |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Rainborn
:stongue:
Äsch då, du vet väl hur det känns att inte kunna do the real stuff så ofta? |
Jag vet mycket väl men inte fan betedde jag mig som värsta fjårtizen för det ;)
Sen ska jag inte dömma ut dig pga en komentar men kalla folk CP ungar för att man tycker synd om sig själv ;)
dock har jag lovat mig själv att aldrig säga att jag är glad över 18 års gräns :rolleyes: |
|
|
|
|