return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Det finns minst 3 goda skäl varför ni mina kära SWE-TAs ska dra på denna festen.
1) Det blir DJ Zanys första spelning i Sverige!
2) Jag spelar ju !
3) ScuL spelar ju !




Datum: 2006-10-21
Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Halmstads Kårhus
Stad: Halmstad
Arrangör: Dreamdance
Pris: 200 SEK
Ålder: 18
Hemsida: http://www.dreamdance.se

DJ's
Mainstage

22.00 - 23.00 Dj Anneli - Dark/psy
23.00 - 00.00 Scul - Harstyle (Swe-TA)
00.00 - 01.00 Jones - Hardstyle
01.00 - 03.00 Zany - Hardstyle

Dreamstage

22.00 - 23.00 Dj Netech - Hardstyle
23.00 - 01.00 Steve - Tech trance (Swe-TA)
01.00 - 03.00 Henri gerox - Psy




Dessutom kommer det att arrangeras bussar till eventet från

Info om bussar kommer så småning om!
Göteborg - Halmstad (T&R)
Malmö - Halmstad (T&R)
Danmark - Halmstad (T&R)
Rainborn
MEN JÄVLA CP UNGAR, HA INTE 18 ÅRS GRÄNS DÅ!
Daniey
Intressant detta ju! ;) Ett tag tills dess.....
SMC
Stil på ze music?
Laszlo
Scul och Zany spelar hårdstil, steve hård/techträns, Anneli psyträns - de andra har jag ingen koll på...
ScuL
Jones lirar också hardstyle faktiskt :)

Det blir fett det är klart !!
Längtar redan nu!
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Rainborn
MEN JÄVLA CP UNGAR, HA INTE 18 ÅRS GRÄNS DÅ!


Ditt beteende visar bl.a varför det är 18års gräns ;)


Förövrigt kommer jag att vara där, Halmstad är en underbar stad och inte så långt heller :)

Lovar att inte sova under ditt set denna gången stiiiv :rolleyes:
Jeremy H
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ditt beteende visar bl.a varför det är 18års gräns ;)

:stongue:

Känns lite ambitiöst med bussar från alla världens hörn men? :p
Lycka till ScuL o Steve iaf :)
SMC
quote:
Originally posted by Laszlo
Scul och Zany spelar hårdstil,


:nervous:

quote:
steve hård/techträns,


:happy2:

quote:
Anneli psyträns


:eyespop:
Pjox
Detta låter ganska kul.
Jag skulle ju villja se/höra Steve och Scul spela :)

Rainborn
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ditt beteende visar bl.a varför det är 18års gräns ;)



Lovar att inte sova under ditt set denna gången stiiiv :rolleyes:




:stongue:
Äsch då, du vet väl hur det känns att inte kunna do the real stuff så ofta?
Pjox
quote:
Originally posted by Rainborn
:stongue:
Äsch då, du vet väl hur det känns att inte kunna do the real stuff så ofta?


Jag vet mycket väl men inte fan betedde jag mig som värsta fjårtizen för det ;)
Sen ska jag inte dömma ut dig pga en komentar men kalla folk CP ungar för att man tycker synd om sig själv ;)
dock har jag lovat mig själv att aldrig säga att jag är glad över 18 års gräns :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement