|
Trance på MTV
|
View this Thread in Original format
| reveal |
inte ofta men ser det på mtv eller nån annan tvkanal... men häromdagen blev jag glatt överraskad
Paul van Dyk - Another Way
och direkt efter
Mauro Picotto - Proximus |
|
|
| x-dream |
Det är ju sant....Det är inte vanligt att dom brukar spela trance allt för ofta...
Mtv var bättre för med Partyzone med Simone....
Då lira dom mycket bättre saker än nu iaf.... |
|
|
| mindshooter |
| Såg deras Dance lista förut....Där låg Timo maas, Blank & Jones, Ian van dahl, Chemical brothers osv osv... Dom lär sig dom lär sig ;) |
|
|
| Vizay |
men de har ändå inte så hög prioritet på trancen....mest Rn'B och hiphop som går nu...osså självklart den hemska smörpoppen :toothless
tycker det e synd att de inte prioriterar den högre |
|
|
| reveal |
4 Strings - Into The Night!!!! :D :D :D
edit: räknas den som house? det sa iaf vj:n...
edit2: ppk - resurrection nu... vad håller dom på med på MTV egentligen? ;)
edit3: ok.. jag är glad nu ;) direkt efter dessa två kom Blank n Jones - Desire ;) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
4 Strings - Into The Night!!!! :D :D :D
edit: räknas den som house? det sa iaf vj:n...
edit2: ppk - resurrection nu... vad håller dom på med på MTV egentligen? ;)
edit3: ok.. jag är glad nu ;) direkt efter dessa två kom Blank n Jones - Desire ;) |
faan va coolt:) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
4 Strings - Into The Night!!!! :D :D :D
edit: räknas den som house? det sa iaf vj:n...
|
Knappast :p Min kusin lyssnar på house och det låter verkligen inte som trance.... Fast folk har juh VÄLDIGT olika åsikter om vad som är vad :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| smaken e som baken, lurvig ;) |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag blev också lite shockad när jag såg Delerium - Underwater på Mtv.
Snygg video:) |
|
|
| Trancefella |
Äh! Har inte MTV, men behöve inte skiten heller! :p
Har faktiskt minne av att ha sett System F - Exhale! Kommer dock inte ihåg tid o plats, men tycker att det fortfarande räknas. :o
O tjecka Wimans på ZTV, rätt lyckat ändå. Men klår inte "sen kväll med Luuk"!!! Sveper hela tv-tablån! |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Trancefella
Har faktiskt minne av att ha sett System F - Exhale! Kommer dock inte ihåg tid o plats, men tycker att det fortfarande räknas. :o
|
Det är nog bland de töntigaste videos jag sett.. Fast ändå rolig. :) |
|
|
| reveal |
| den e ju skitcool :cool: |
|
|
|
|