return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Waarneer zijn er weer vette feesten??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXos
waarschijnlijk was ik nog braindead van Zaterdagnacht.

Tnx Anyway
Robvef
Ik ga naar Qontact toe (als het goed is) Kaartjes kosten f 75,00. Ik heb deze info gevonden op www.partyagenda.com Maar weet iemand van jullie of er een officiele website van dit feest is. Want dat feestje klinkt natuurlijk al wel heel erg vet.
Ding Chavez
De reden dat er een teleurgesteld kijkend smiley staat is hierom:
Als ik het goed begrepen heb uit de zwaar onoverzichtelijke site van 4-elements (hopelijk is dat maar tijdelijk) is dit de line-up:

MAIN
Billy Nasty (UK)
Laidback Luke (NL)
Francesco Farfa (I)
Armin van Buuren (NL)
Michel de Heij (NL)
Jack de Marseille (F)
Pako & Frederik live (NL)

HARD HOUSE
Tom Harding (UK)
JP (NL)
Dave Randall (UK)

TECHNO
Remy (NL)
Marco Carola (I)
Gaetek (I)
Cari Lekebusch (Swe)
Adam Beyer (Swe)
Steve Rachmad (NL)
Jay Samuel (NL)
Pro-miss (NL)
Access 58 live (EU)

HOUSE
Ronald Molendijk (NL)
Roog & Rose (NL)
Mark van Dale (NL)
Erick E (NL)
Dimitri (NL)
Dwin (NL)
Stephen (NL)
Prinz (Be)

Zoals ik al zei, ik kan namen vergeten hebben, maar het is nogal moeilijk te ontcijferen ;)
Op zich misschien wel een leuke line-up alleen ik ben teleurgesteld omdat het denk ik niet echt mijn feestje wordt... Als je deze vergelijkt met vorig jaar is het echt heeeeeeel anders. Maarja, 4-Elements is ook niet voor mij georganiseerd ;)
De line-up kun je zelf checken op http://www.4-elements.nl
Akira
Ja ja CARL COX komt ook op shockers dus dat is supervet :)
Jukx
quote:
Originally posted by Ding Chavez
De reden dat er een teleurgesteld kijkend smiley staat is hierom:
Als ik het goed begrepen heb uit de zwaar onoverzichtelijke site van 4-elements (hopelijk is dat maar tijdelijk) is dit de line-up:

MAIN
Billy Nasty (UK)
Laidback Luke (NL)
Francesco Farfa (I)
Armin van Buuren (NL)
Michel de Heij (NL)
Jack de Marseille (F)
Pako & Frederik live (NL)

HARD HOUSE
Tom Harding (UK)
JP (NL)
Dave Randall (UK)

TECHNO
Remy (NL)
Marco Carola (I)
Gaetek (I)
Cari Lekebusch (Swe)
Adam Beyer (Swe)
Steve Rachmad (NL)
Jay Samuel (NL)
Pro-miss (NL)
Access 58 live (EU)

HOUSE
Ronald Molendijk (NL)
Roog & Rose (NL)
Mark van Dale (NL)
Erick E (NL)
Dimitri (NL)
Dwin (NL)
Stephen (NL)
Prinz (Be)

Zoals ik al zei, ik kan namen vergeten hebben, maar het is nogal moeilijk te ontcijferen ;)
Op zich misschien wel een leuke line-up alleen ik ben teleurgesteld omdat het denk ik niet echt mijn feestje wordt... Als je deze vergelijkt met vorig jaar is het echt heeeeeeel anders. Maarja, 4-Elements is ook niet voor mij georganiseerd ;)
De line-up kun je zelf checken op http://www.4-elements.nl


Huh? wat is er dan aan mis????

De main-hall is best wel aardig met Billy Nasty, Armin, Michel de Heij en Jack de Marseille... alleen die Laidback Luke is kut en de rest ken ik niet! Ik hoop alleen niet dat Billy Nasty als eerste gaat draaien, die moet gewoon een beetje als laatste komen.

De hardhouse zaal is ook erg goed... niet dat ik daar van hou (ik vind HH echt onwijs kut) maar met Tom Harding, JP en Dave Randall mogen jullie HH-fans toch niet klagen lijkt me....

De techno zaal is zelfs erg goed vertegenwoordigd! Alleen weet ik niet wat die Pro-Miss ertussen doet, zover ik weet draait zij absoluut geen techno maar ok.

De House zaal dan... tja, ik zit niet zo in dat House-wereldje dus daar doe ik geen uitspraken over.

Kortom: ik vind het toch een vrij redelijke line-up hoor!!!


En ja inderdaad CARL COX is ook nog toegevoegd aan de line-up van SHOCKERS.... nou, al zonder Carl Cox is die line-up een van de betere die ik ooit gezien, dus dat wordt wel lekker feesten daar!!!!
michiel
quote:
Originally posted by Jukx




... alleen die Laidback Luke is kut



gast.....laidback luke is niet kut! heb je die gast niet horen knallen op qlimax???

later

michiel
tango
Site met alles omtrent de heineken music hall party's:
(oa Qontact)

www.q-dance.nl

groeten,
TNG
Akira
het lijkt me inderdaad wel wat hoor om daar heen te gaan maar draait JOHAN GIELEN daar nu wel of niet??op de q-site staat namelijk niet en een tijdje geleden stond op de JOHAN GIELEN Home page dat die daar wel gewoon zoiu draaien??? dus ik kan er ff niks meer aan vast knopen
eXos
dat wordt gewoon afwachte, is wel mogel;ijk om op 2 festen te draaien...
eXos
ah kut

Akira
nou in ieder geval ik heb gezien dat JOHAN GIELEN al erg vroeg gaat draaien op massive 23.00 tot 0.30 dus alle tijd om in Amsterdam iedereen aan het stampen te krijgen :)IK hoop het wel,want ik vond hem de laatste tijd behoorlijk phat draaien
eXos
Zeker, loopt goed aan de weg te werken. Hopelijk nog voor heel lang
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement