|
Waarneer zijn er weer vette feesten??? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| welk teken komt er op de medicijnen? |
|
|
| jp |
| Ik denk Cartman. Extra dikke ketsers :D |
|
|
| ZZandirt |
8 april Carl Cox and friends in Ahoy.....
iemand vorig jaar geweest??? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
8 april Carl Cox and friends in Ahoy.....
iemand vorig jaar geweest??? |
ja en jaar ervoor ook!
Vorig jaar stal meneer voorn de show!!!
Ben benieuwd hoe het dit jaar wordt, helaas wel weer in ahoy. |
|
|
| jp |
UDC (Strike one)
Ahoy
Rotterdam
Dat zegt al genoeg denk ik...
Voor leuke techno met goed geluid is er Awakenings of Teqnology
Feestjes:
ZA 31-12-2QQ5 QrimeTime - Amsterdam
Zo 08-12-2006 Deja Vu - Culemborg
ZA 14-01-2006 Millermixx - Nijmegen
ZA 21-01-2006
ZA 28-01-2QQ6 Qxlusive The prophet - Amsterdam
ZA 04-02-2006 Trip 2 Dreamland - Utrecht
ZA XX-02-2006 Pandemonium - Amsterdam
ZA 11-02-2006 Trance Energy - Utrecht [trance] ID&T
ZA 18-02-2006 Try Out - Westzaan
ZA 25-02-2QQ6 Teqnology - Amsterdam
ZA 01-04-2006 Hard Bass - Utrecht
ZA 29-04-2006 Digital Overdose Reunion - nnb |
|
|
| ZZandirt |
dit gaat niet om UDC maar om cox.....
cox is ondergewaardeerd... vind het een lekker (feest-)dj... voelt over het algemeen de sfeer goed aan...dat kan ik van een tiesto niet zeggen (armin evenmin)... die hebbben lang van tevoren hun setlist al klaar...als het publiek dat niet trek..., pech!!
(jaja armin en tiesto zijn wel goed ofzo, maar meer in de studio heb ik het idee....heb geen van beide ooit echt horen improviseren...,) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Vrijdag 13 januari (pin me niet vast op de datum maar volgens mij ist de 13e) is er in Utrecht, de Tivoli weer een UTP (utrechts techno platform). Gaat voor mij de 3e op rij worden en da's niet voor niks :toocool: ! |
|
|
| ZZandirt |
tivoli rulez... meer info?
zit dat nog aan de ouwegracht eigenlijk... vette locatie... alleen al die gang...en dan opeens: GROOT!! vette accoustiek door de theatersetup |
|
|
| kolkiewolkie |
Weet niet welke van de twee tivoli's het is (je hebt de Helling; daar was het de eerste keer en 1tje die meer downtown utrecht zit maar daar ben ik nog nooit geweest (de grootste van de twee)). Entree is maar 8 euro ofzo en UTP is een soort overkoepelend orgaan van alle lokale organisaties (zijn er nogal wat van in Utrecht :thepirate ) en 1x per jaar geven ze gezamelijk een feest. Leverde de voorgaande 2x een leuk technofeestje op met wat dwarsstraatjes qua muziek, relaxte sfeer, paar honderd liefhebbers etc. etc.. Voor weinâg.
Franzelare was er beide keren ook wel bij :) . Eye-riz draait er ook en die heeft hier in het verleden regelmatig gepost (zodoende dat ik er ook zo verzeild kwam eigenlijk). Vond persoonlijk vorig jaar in de Poema een iets mindere editie dan de eerste maar weet niet meer waar dat aan lag (dan zou ik de verslagen er even bij moeten pakken (staan hier wel op het forum) maar daar heb ik nu ffkes geen zin in. |
|
|
| ZZandirt |
de helling zit toch bij die brandweerkazerne?? 2 x geweest...
in vergelijking met de (vlgs mij originele) locatie aan de oudegracht (hartje centrum) vind ik het 3 x niks.... moeilijk om daar sfeer te creeeren. de ouwgracht daarentegen heb ik wel 30 x bezocht. altijd leuk. soort automatisch goeie sfeer. kweetnie wat dat is. wipneus en pim als resident dj's dan snap je het wel... :D
en die feestjes voor weinâg rule!! liefhebbers organiseren nou eenmaal betere feestjes dan geldwolven..... |
|
|
| ZZandirt |
wil UTP (en de helling) niet dissen, maar:
het is gewoon, (voor mij) dat een eeuwenoud theater iets meer charme heeft. de helling is nog geen 20 jaar oud. alleen al als je aan komt lopen, waan je je in een Vinex-wijk.
helemaal die gang (van de gracht af, 20 meter tot de kaartjesdame en dan nog 25 meter tot de deur van een grote foyer met garderobe. daardoorheen kom je in de grote zaal. ook de bovenverdieping is soms open.. heerlijk om lekker te chillen. of de lounge achter de zaal. banken en een bar... plek zat om ff een joint te draaien ofzo.
en de accoustiek.... heerlijk... zoals alleen theaters dat hebben
vindt de helling nogal ... tsja kil? (en de accoustiek is ruk)
als je nog nooit in tivoli bent geweest moet je daar maar eens de sfeer gaan snuiven. You won't be dissapointed.
verder is een utp feestje altijd goed, waar het ook gehouden wordt. |
|
|
|
|