|
Waarneer zijn er weer vette feesten??? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| nope.... daarom misschien wel juist :haha: |
|
|
| New Wave |
| Of er nog een addiction komt weet ik niet. :) Misschien volgend jaar october ofzo. :p Eerst revalideren, dan weer langzaam aan het werk, en dan misschien kijken of ik er weer tijd in steek. :) |
|
|
| jp |
| TA met een eigen goa & hardcore truck op de Loveparade :eyespop: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
TA met een eigen goa & hardcore truck op de Loveparade :eyespop: |
En techno :o |
|
|
| ZZandirt |
zou niet zo'n probleem moeten zijn....
truck is zo gevonden, hardware alom aanwezig en dj,s ook.
nu nog 10.000 aan sponsorgelden... |
|
|
| New Wave |
| Als we dat hebben moeten we alleen nog even wachten tot de Loveparade weer door de straten slenterd. :p |
|
|
| ZZandirt |
dat kon wel eens gebeuren in 2006...
het evenement wat op die datum ook al plaats zou vinden (de naam is me ff ontschoten) is wegens gebrek aan fondsen afgezegd, dus de organisatie van de "berlin-B-Parade" heeft zijn verzoek bij de gemeenteraad aangepast. ( de datum verschoven naar 2e weekend van juli, ipv 10-6..)
wachten is op goedkeuring.
20 floats zijn al aangemeld en de sponsoring van het evenement is (obv afspraken) al rond.
het gebakkelei is nu over de feitelijk af te leggen route. men verwacht 500.000 man |
|
|
| New Wave |
| Tja, we wachten het maar af op het moment dat het echt helemaal rond is. vorige keren deze ze ook moeilijk. |
|
|
| jp |
| Als we druggies verkopen is 10000 geen probleem :p |
|
|
| New Wave |
| Is je lab al klaar dan :p? |
|
|
| New Wave |
| Is je lab al klaar dan :p? |
|
|
| jp |
| Ik wacht nog op een lading formaldehyde en methyldioxine |
|
|
|
|