return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Waarneer zijn er weer vette feesten??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Akira
hier ff alles op een rijtje

12 april now en wow impact rotterdam (Tiesto,armin,lucien foort e.a)

14 april dance nation utrecht (G-spot,jean,JP e.a)

15 april DNA hemkade zaandam(Armin,Jean,Johan gielen,Bas en ram e.a)

15 april AWAKENING rotterdam DJ's stage 1:
Joachim Steve Rachmad Chris Liebing Adam Beyer
DJ's Stage 2: Seutek Laidback Luke Samuel L Session Ben Sims

29 april Qonctact Amsterdam heineken music hall: judge jules,sebfontain,tiesto,marco V, e.a

29 april ROYAL edition zaandam: TIESTO,ARMIN,FERRY

29 april massive eindhoven (scott bond,ferry,armin,johan,marco e.a)

5 mei SHOCKERS Rai amsterdam(carl cox,luke slater,jeff mils e.a)

2 juni beursgebouw eindhoven Humanite. (Met marco v,q-lock
en nog wat gastjes]

2 juni heineken music hall amsterdam Qlimax. (Met MAURO PICOTTO,kai tracid,Gary D,Marco v,jon the dentist,e.a.)

3 juni starlight nijkerkerveen evolution (met Tiesto,lucien foort,tom harding,armin van buuren,johan gielen,piet bervoets,e.a.)

8 juni I LOVE trance LEXION( ARMIN,MARCO,JOHAN e.a)

30 juni impulz outdoor. (met ton TB,laidback luke,tom harding,Billy Nasty, Sven Väth,Dave Clarke,JP,montana,rank1,cross,emjay,armin van buuren,e.a
NILA.NL
30 april is er een leuk feestje in Duitsland... MAYDAY in de Westfalenhalle in Dortmund. Enkele dj's die daar draaien:
Tiesto
Paul van Dijk
Timo Maas
Mauro Picotto
Blank & Jones
Marc Spoon

Geen vervelende line-up dacht ik zo!
Verder is er 29 april een Earth feest in Nighttown met:
Nick Warren
Remy
Michel de Hey
Stef
Sander Kleinenberg
Per
En op 30 april is Earth in Paradiso met:
Junkie XL
Per
Sander Kleinenberg
Sven van Hees

Ik heb voor Earth in Paradiso gekozen, want sat is lekker dicht bij huis en Paradiso is natuurlijk een TOP-locatie!!!
Robvef
Om eerlijk te zijn, lijkt 2 juni me wel wat in de HMH --> heb op www.q-dance.nl gekeken. Maar kon daar nog niet zoveel info vinden. Pas van 21 april, moet ik weer wachten.

Nou ja, happens
Bellie
29-09-01 Trance Energy:Thialf Stadion Heerenveen

10-11-01 I LOVE TECHNO:Flanders Expo Centre Gent (100% zeker weer naartoe.Vorig jaar was echt gruwelijk.denk wel het vetste feest waar ik ooit geweest ben tot nu toe.

31-12-01 Qontact:Heineken Music Hall A'dam.Ook naartoe.

Vorig jaar heb ik het gaarste nieuwsjaarfeest ooit meegemaakt.In de plaatselijke (bagger)tent.heb ik gewoon tussen 500 kleuters moeten staan.Op een gegeven moment werdt er gewoon Peppi & Kokki gedraaid en kinderen voor kinderen.RAMPZALIG gewoon.

GREETZ!!
TranceFool
quote:
Originally posted by Akira
hier ff alles op een rijtje

12 april now en wow impact rotterdam (Tiesto,armin,lucien foort e.a)

14 april dance nation utrecht (G-spot,jean,JP e.a)

15 april DNA hemkade zaandam(Armin,Jean,Johan gielen,Bas en ram e.a)

15 april AWAKENING rotterdam DJ's stage 1:
Joachim Steve Rachmad Chris Liebing Adam Beyer
DJ's Stage 2: Seutek Laidback Luke Samuel L Session Ben Sims

29 april Qonctact Amsterdam heineken music hall: judge jules,sebfontain,tiesto,marco V, e.a

29 april ROYAL edition zaandam: TIESTO,ARMIN,FERRY

29 april massive eindhoven (scott bond,ferry,armin,johan,marco e.a)

5 mei SHOCKERS Rai amsterdam(carl cox,luke slater,jeff mils e.a)

2 juni beursgebouw eindhoven Humanite. (Met marco v,q-lock
en nog wat gastjes]

2 juni heineken music hall amsterdam Qlimax. (Met MAURO PICOTTO,kai tracid,Gary D,Marco v,jon the dentist,e.a.)

3 juni starlight nijkerkerveen evolution (met Tiesto,lucien foort,tom harding,armin van buuren,johan gielen,piet bervoets,e.a.)

8 juni I LOVE trance LEXION( ARMIN,MARCO,JOHAN e.a)

30 juni impulz outdoor. (met ton TB,laidback luke,tom harding,Billy Nasty, Sven Väth,Dave Clarke,JP,montana,rank1,cross,emjay,armin van buuren,e.a

What about 4-Elements 26 mei in de Ahoy????????
Nastra Azzurro
ssssssssssssssshhhhhhhhhhhhh dont tell anybody!!!!!!!
Nastra Azzurro
page 2 (be quiet)
TranceFool
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
page 2 (be quiet)

???Huh ik vat je niet helemaal, ben je bang dat het zo snel is uitverkocht ofzo??????
HenkyDoodle
quote:
Originally posted by NILA.NL
30 april is er een leuk feestje in Duitsland... MAYDAY in de Westfalenhalle in Dortmund. Enkele dj's die daar draaien:
Tiesto
Paul van Dijk
Timo Maas
Mauro Picotto
Blank & Jones
Marc Spoon

Geen vervelende line-up dacht ik zo!


klopt! .. wij gaan er weer heen! beste feest van het jaar!


jullie zijn nog een brúút feest vergeten!! ..

19 mei High Energy presented by mushroom ..
in de Hemkade
met natuurlijk gastheer Spider Willem (pers.favo!:))
en verder: Armin van Buuren, Marco V,Ferry Corsten, Jurgen, José, Jean en live Push..

dit stond op de pré flyer.. (more to be confirmed stond er ook op :D:D)

mijn tweede post hier btw.. hallo allemaal..
Akira
ja HIGH ENERGY is inderdaad een erg goeie line up daar moet ik ook heen gaan :D

Remy D
Hai
Remy D
quote:
Originally posted by michiel


gast.....laidback luke is niet kut! heb je die gast niet horen knallen op qlimax???


Nee hij is zeker beter.. Op Qlimax draaide hij zeker bruut en lekker hard en heb hem vorige week nog horen draaien in Haarlem en wat hij daar deed was zeker van hoge kwaliteit. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement