|
Waarneer zijn er weer vette feesten??? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nee hij is zeker beter.. Op Qlimax draaide hij zeker bruut en lekker hard en heb hem vorige week nog horen draaien in Haarlem en wat hij daar deed was zeker van hoge kwaliteit. :) |
Owkee... seurrieeee, ik ging af op die clip van hem die ik op televisie had gezien: Rockin' with the best.
Laterz |
|
|
| Bellie |
WOOOOOHOOOOOOOOOO!!!!
18 Mei is er weer een BLACKOUT!!!
Vorige keer was ik in de TIME en toen was het echt heel bruut.Met dj's Estroe,Shinedoe,Jerome echt lekker knallen gewoon
deze keer wordt ie gehouden in de Melkweg in A'dam.
Dj's Ben Sims,Marco Bailey,Bart Skils & Boruz(???? WHO THE IS BORUZ :D)
Kaarten zijn in de voorverkoop fl30,- en aan de deur fl35,-
en je kan kaarten halen bij OUTLAND,GROOVE CONNECTION,MELKWEG OF GEWOON BIJ POSTKANTOOR!!!
Zeker een aanrader!!!
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
hahah 18 mei ook weer een feestje en 19 mei weer ??2 dagen achterelkaar??dat trek ik niet...
Dus alleen High energy voor mij :) |
|
|
| erm |
beste feest van het jaar in engeland. gatecrasher summer edition. met o.a.
paul oakenfold
paul van dyk
tiesto
nick warren
sasha
carl cox
judge jules
mauro picotto
dave seaman
chemical brothers
ferry corsten
pete tong
scott bond
seb fontaine
matt hardwick
guy ordanel
deep dish
sander kleinenberg
masters at work
http://www.gatecrasher.co.uk/connected/events/summer/ |
|
|
| Akira |
dit is echt een droom line up zeg...
Als ik daar zou zijn zou ik niet eens weten waar ik hele tijd zou moeten zijn allemaal TOP dj's!! |
|
|
| jp |
03-12-2005 Thunderdome - Utrecht
17-12-2005 Innercity - Amsterdam
31-12-2QQ5 QrimeTime - Amsterdam
28-01-2QQ6 Qxlusive The prophet - Amsterdam
11-02-2006 Trance Energy - Utrecht
01-04-2006 Hard Bass - Utrecht
29-04-2006 Digital Overdose Reunion - n.n.b.
En nog wat Awakenings gedoe maar dan is er altijd een andere leuke party op hetzelfde tijdstip :( |
|
|
| Akira |
| JEzus haal nog meer oude topics naar voren zeg! hehehe |
|
|
| jp |
Het is woensdag graafdag :happy2:
Alleen nuttige topics of course :o |
|
|
| Akira |
| Ik ben hier sinds tijden niet meer geweest. Krijg ik ineens een mailtje binnen |
|
|
| jp |
Dat dacht ik al... subscription :D
NLTA needs more blood |
|
|
| Akira |
| Nou wie is er nog van de oude garde over? weinig denk ik? ik zie new wave nog wel staan |
|
|
| jp |
New Wave en ik proberen de boel nog een beetje levendig te houden.
De oudjes komen stiekem wel maar durven niet te posten ;) |
|
|
|
|