|
Waarneer zijn er weer vette feesten??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
dit word dus nog moeilijk...drie grote feesten op 1 dag
29 april Hemkade Line up Tiesto,Ferry corsten,Armin van buuren,Spider Willem,The rose
Erik E(3 hour set),Mark van dale(3 hour set),jurgen(3 hour set) en nog een zaal met 2 step/uk garage
entree kost 55,- zeker ook een heel vet feest |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
dit word dus nog moeilijk...drie grote feesten op 1 dag
29 april Hemkade Line up Tiesto,Ferry corsten,Armin van buuren,Spider Willem,The rose
Erik E(3 hour set),Mark van dale(3 hour set),jurgen(3 hour set) en nog een zaal met 2 step/uk garage
entree kost 55,- zeker ook een heel vet feest |
Zondag 15 april is er ook een vet feest in de Hemkade, DNA,
Armin van Buuren, Jean, Johan Gielen, Rank 1, Kid Vicious, Spider Willem, José, Bas & Ram, Denniz, MC Pryme...
... nou ik ben er hoor! |
|
|
| Akira |
| Ja ja dan ben ik denk ook van de partij :) wel een erg relaxte line up |
|
|
| esoterist |
| ik weet t nog niet |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by michiel
gast.....laidback luke is niet kut! heb je die gast niet horen knallen op qlimax???
later
michiel |
Jij wel dan???!!!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by michiel
gast.....laidback luke is niet kut! heb je die gast niet horen knallen op qlimax???
later
michiel |
Mich was je op qlimax ik ook ik heb je niet gezien wat jammer. Had je moeten zeggen. Ik d8 dat je er niet heen kon. Maar ja als je er gewoon alleen heen wou moes je het gewoon zeggen hoor maak ni uit man.
haha
lol
not |
|
|
| Rudy |
Michael,
Vette AVATAR gek!!!!!!!! :D |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Akira
dit word dus nog moeilijk...drie grote feesten op 1 dag
29 april Hemkade Line up Tiesto,Ferry corsten,Armin van buuren,Spider Willem,The rose
Erik E(3 hour set),Mark van dale(3 hour set),jurgen(3 hour set) |
Leg deze line-up eens langs die van Massive (29 april te Eindhoven) en vertel me dan eens welke niet klopt (of kloppen ze allebei en draaien van buuren en corsten pas laat op Hemkade):
22.00 Hein, Jowan & Pale-X
23.00 Johan Gielen
00:30 Ferry Corsten
02:00 Armin van Buuren
03:30 Scott Bond
05:30 Marco V
Heb je toevallig de tijden van die Hemkade line-up?
Trouwens: Ik ga voor Massive. De enige uit de Hemkade line up die ik graag zou willen zien en die niet op Massive komt is Tiesto himself. |
|
|
| tango |
Jullie zijn humanite & mysteryland vergeten, deze vinden plaats op:
Humanite: 2 juni beursgebouw eindhoven. (in iedergeval komt marco v deze keer!, belooft wat voor de rest van de line-up, die met oudjaar toch wel wat tegenviel)
Mysteryland: 16 Juni, waarschijnlijk weer busslo. Zal wel weer een vette line-up worden.
En verder, 14 juli is er weer een love-parade, daar kan ik helaas niet bij zijn(dan zit ik op mallorca)..
Greetz,
TNG |
|
|
| Akira |
NOu ja hemkade...daar draaien de dj's later...
Ik weet in ieder geval dat tiesto om 0.00 in de FUN gaat spinnen tot 2.00.dat armin rond 6.00 is geboekt tot 8.00
en ferry zal dan wel van 4.00 tot 6.00 de boel losbreken...
:D verder weer ik het ook niet..maar ik hoop dat je wat aan deze info hebt :) |
|
|
| Akira |
Voordeel van de fun vind ik dat het dan kleinschaliger is...en ja ik vind de FUN gewoon een MASTER TENT :D :D :D
en vorige MASSIVE was niet echt top...dus daarom de FUN |
|
|
|
|