return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Waarneer zijn er weer vette feesten??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Akira
dit word dus nog moeilijk...drie grote feesten op 1 dag

29 april Hemkade Line up Tiesto,Ferry corsten,Armin van buuren,Spider Willem,The rose
Erik E(3 hour set),Mark van dale(3 hour set),jurgen(3 hour set) en nog een zaal met 2 step/uk garage

entree kost 55,- zeker ook een heel vet feest
Jukx
quote:
Originally posted by Akira
dit word dus nog moeilijk...drie grote feesten op 1 dag

29 april Hemkade Line up Tiesto,Ferry corsten,Armin van buuren,Spider Willem,The rose
Erik E(3 hour set),Mark van dale(3 hour set),jurgen(3 hour set) en nog een zaal met 2 step/uk garage

entree kost 55,- zeker ook een heel vet feest


Zondag 15 april is er ook een vet feest in de Hemkade, DNA,
Armin van Buuren, Jean, Johan Gielen, Rank 1, Kid Vicious, Spider Willem, José, Bas & Ram, Denniz, MC Pryme...
... nou ik ben er hoor!
Akira
Ja ja dan ben ik denk ook van de partij :) wel een erg relaxte line up
esoterist
ik weet t nog niet
Rudy
quote:
Originally posted by michiel


gast.....laidback luke is niet kut! heb je die gast niet horen knallen op qlimax???

later

michiel


Jij wel dan???!!!!
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by michiel


gast.....laidback luke is niet kut! heb je die gast niet horen knallen op qlimax???

later

michiel


Mich was je op qlimax ik ook ik heb je niet gezien wat jammer. Had je moeten zeggen. Ik d8 dat je er niet heen kon. Maar ja als je er gewoon alleen heen wou moes je het gewoon zeggen hoor maak ni uit man.




















haha
lol
not
Rudy
Michael,

Vette AVATAR gek!!!!!!!! :D
Dwingo
quote:
Originally posted by Akira
dit word dus nog moeilijk...drie grote feesten op 1 dag

29 april Hemkade Line up Tiesto,Ferry corsten,Armin van buuren,Spider Willem,The rose
Erik E(3 hour set),Mark van dale(3 hour set),jurgen(3 hour set)


Leg deze line-up eens langs die van Massive (29 april te Eindhoven) en vertel me dan eens welke niet klopt (of kloppen ze allebei en draaien van buuren en corsten pas laat op Hemkade):

22.00 Hein, Jowan & Pale-X
23.00 Johan Gielen
00:30 Ferry Corsten
02:00 Armin van Buuren
03:30 Scott Bond
05:30 Marco V

Heb je toevallig de tijden van die Hemkade line-up?

Trouwens: Ik ga voor Massive. De enige uit de Hemkade line up die ik graag zou willen zien en die niet op Massive komt is Tiesto himself.
tango
Jullie zijn humanite & mysteryland vergeten, deze vinden plaats op:

Humanite: 2 juni beursgebouw eindhoven. (in iedergeval komt marco v deze keer!, belooft wat voor de rest van de line-up, die met oudjaar toch wel wat tegenviel)

Mysteryland: 16 Juni, waarschijnlijk weer busslo. Zal wel weer een vette line-up worden.

En verder, 14 juli is er weer een love-parade, daar kan ik helaas niet bij zijn(dan zit ik op mallorca)..

Greetz,
TNG
esoterist
quote:
Originally posted by tango

Mysteryland: 16 Juni, waarschijnlijk weer busslo. Zal wel weer een vette line-up worden.

En verder, 14 juli is er weer een love-parade, daar kan ik helaas niet bij zijn(dan zit ik op mallorca)..

Greetz,
TNG

helaas maar waar,misteryland word dit jaar bij six flags georganiseerd(kewl lekker dicht bij huishttp://www.mysteryland.nl

En wat er nu met de loveparade gebeurt is nog niet zeker http://www2.loveparade.net/portal/i...s16_02_01_d.swfhttp://www.home.zonnet.nl/bezemer/f...loveparade.html

Akira
NOu ja hemkade...daar draaien de dj's later...
Ik weet in ieder geval dat tiesto om 0.00 in de FUN gaat spinnen tot 2.00.dat armin rond 6.00 is geboekt tot 8.00
en ferry zal dan wel van 4.00 tot 6.00 de boel losbreken...
:D verder weer ik het ook niet..maar ik hoop dat je wat aan deze info hebt :)
Akira
Voordeel van de fun vind ik dat het dan kleinschaliger is...en ja ik vind de FUN gewoon een MASTER TENT :D :D :D
en vorige MASSIVE was niet echt top...dus daarom de FUN
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement