|
Waarneer zijn er weer vette feesten??? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
hier posten schijnt niet cool te zijn... aangezien het niets met prog te maken heeft...
(ik weet na al die jaren nog steeds niet wat progressive nou is!! is het nou "vooruitstrevend" ?? of juist stampen tot je een ons weegt??
wat een briljant idee JP, zo wordt dat topic over happy dayzz mischien nog de grootste!!
:thepirate |
|
|
| basvh |
| in februari is het weer carnaval! dat is pas een vet feest! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Akira
Nou wie is er nog van de oude garde over? weinig denk ik? ik zie new wave nog wel staan |
:D ejh ouwe loempiadraaier! :D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by basvh
in februari is het weer carnaval! dat is pas een vet feest! |
Hehe, ik ben dan wel geen Brabander (wel geboren overigens, maar heel kort gewoond), maar ook ik ben in voor dit feestje :D |
|
|
| ZZandirt |
als alles meezit: 10/6/2005 Dance Parade Berlin.
(er is gisteren gesproken in de berlijnse gemeenteraad, over de te volgen routen en hoe de "clash" met voetbalsupporters te vermijden.
ik heb nog geen verslag kunnen vinden.
sponsoren en 20 floataanmeldingen zijn er al wel, evenals dikke contacten met de organisatoren van de street parade in Suisse over een samenwerkingsverband.
zoals het er nu uitziet, houdt men rekening met 50 floats en een eindfeest am Siegessaule... :eyes: :eyes:
over feestjes gesproken..... |
|
|
| jp |
Streetparade is toch 500x beter. Een beetje zoals LP 96, 97 en 99 :)
Maar goed kijken kan geen kwaad :p |
|
|
| ZZandirt |
kijk dat weet jij en dat weet ik....
maar het gros van de mensen hier heeft zoeits nog nooit meegemaakt....
ik ben er bij wanneer heet doorgaat..., that's 4 sure
enneuh,,, die streetparade in Zürich komt ook wel goed volgend jaar... |
|
|
| jp |
| Oh ja en Mayday is ook altijd zeer geinig |
|
|
| ZZandirt |
| nou niet meteen overdrijven... |
|
|
| jp |
| Het is toch echt zo :o |
|
|
| ZZandirt |
het wordt weer tijd voor een editie van addiction...
wie? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
het wordt weer tijd voor een editie van addiction...
wie? |
Ben je ooit geweest dan? :D |
|
|
|
|