return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Beste trancevrienden! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Loraine
Gewoon lezen wat je wilt lezen, wat je niet aanstaat gewoon negeren, vooral zo laten...
Ik vind jullie nog allemaal heel LIEF heur :o
Vergeleken met het lompe NLTA forum ist hier best nog aangenaam qua sfeer... Graag zo houden lieve Belgen ;)
kirstolas
quote:
Originally posted by Loraine
Gewoon lezen wat je wilt lezen, wat je niet aanstaat gewoon negeren, vooral zo laten...



Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Zo doe ik het ook trouwens, daarom dat ik ook alleen post in threads zoals track of the year, id that track, ...

Wel spijtig eigenlijk want ik vind dit nog steeds een heel interessant forum met ongetwijfeld hele leuke mensen.
Xilver
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ben van mening dat die minder leuke sfeer vooral komt door een select groepje van mensen die altijd maar moeten uithalen tegen "fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." en denken dat ze de menigte hierin vertegenwoordigen. "Fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." zijn er altijd al geweest, maar tot een tijdje terug werd daar altijd (relatief) goed mee omgegaan.

Een beetje meer respect en verdraagzaamheid hier en het is weer zoals vroeger.

Langs de andere kant: vroeger is altijd beter.


't is ni mijn schuld, meester, Luc heeft me aangemoedigd
Phortastic
quote:
Originally posted by Wildfir3
Da's ook de reden waarom ik hier intussen al twee jaar niet meer zo vaak kom: de goeie ouwe sfeer was gewoon weg.


Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?" :sadgreen:
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
't is ni mijn schuld, meester, Luc heeft me aangemoedigd


Nietes

Het was :nervous:TOR:nervous:

quote:
Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?"


:haha: , owned!
cyberia
het is gewoon de trend van het hele TA-forum, vroeger was het leuk vertoeven in alle subforums, tot er na een tijd ook niks anders werd gedaan dan te zagen en te klagen en te bitchen, het beta-forum heeft gewoon met een beetje vetraging dezelfde weg ingeslaan.
heeft gewoon te maken met poplariteit en een groeiend publiek.
diddi
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.

Het enige wat soms wat stoort is het thread-hacken, zoals o.a. de wielerthreads, daar bestaat toch de off-topic voor... We weten ondertussen al dat er enkele mensen zijn die geen wielerfan zijn :rolleyes: . Mss kan Benny hierin wat meer kuisen...

enuf said ;)
christina
quote:
Originally posted by diddi
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.


mooi gezegd:)
Antony
quote:
Originally posted by diddi
Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures


:stongue:
anke
amai wat een reacties lees ik hier weer :rolleyes:
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh

MikeVee
:stongue: :stongue: :stongue:
anke
stoer :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement