return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Beste trancevrienden! (pg. 9)
View this Thread in Original format
diddi
quote:
Originally posted by Phortastic
Ik had het tegen Wildfire... Niet tegen u ;)


dacht ik ook :D
Vishnu
Tiger, stay off of the drugs :D
Wildfir3
quote:
Originally posted by pooley
Yo Steffy !!!
volgende week dvd's he :)


tzalwel :D

btw @ diegene die het hiernet over kotsen op den trein had (Xilver? kweetni, geen zin om op den back top te klikken...)

Heeft er al iemand geprobeerd wat cola met melk geeft? Ben in een gevaarlijk experimentele bui, en heb zin om dat te testen... schijnt dat ge daarvan gaat kotsen?
Wildfir3
Ah en trouwens, while i'm being drunk: tis maar een pose zenne, ikke... kben eigenlijk een verlegen schattig ventje ^^
domineesje
quote:
Ja :D
TA is gewoon zo niet, er is veel haat en aangezien je dat niet weet kan je hier nog niet lang zijn
Dark Apostle
Mensen die zich ergeren aan DT fouten, schoon leven moeten die hebben om zich daar al aan te kunnen ergeren. :p
Dj LPG
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Mensen die zich ergeren aan DT fouten, schoon leven moeten die hebben om zich daar al aan te kunnen ergeren. :p


om een klein voorbeeld te geven... da valdt gewoon op, niet?:p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Dj LPG
om een klein voorbeeld te geven... da valdt gewoon op, niet?:p



Kandt mischiens serieuz opfallen, maar dat je u er aan gaan "ergeren" is in mijn opinie toch sterk. Ik erger mij bij communicatie vaker aan de inhoud dan aan de vorm of structuur.
Tiger777
quote:
omg this thread is sooo negative, plz delete
Kaidreas
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Mensen die zich ergeren aan DT fouten, schoon leven moeten die hebben om zich daar al aan te kunnen ergeren. :p

ik erger mij aan mensen die veel te traag wandelen int stad.
en aan feit dat ik na een maand nog altijd geen warm water heb.
maja Dt-fouten maken is veel erger

Nyah
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik erger mij aan mensen die veel te traag wandelen int stad.

maja Dt-fouten maken is veel erger

+1 :haha:
Antony
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik erger mij aan mensen die veel te traag wandelen int stad.


gewoon overal :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Privacy Statement