return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Beste trancevrienden! (pg. 8)
View this Thread in Original format
pooley
quote:
Originally posted by Wildfir3
Vroeger was het altijd beter... maar dingen veranderen spijtiggenoeg, en als de grote groep daarin volgt, kunt ge niet anders dan u daarbij neerleggen. Da's ook de reden waarom ik hier intussen al twee jaar niet meer zo vaak kom: de goeie ouwe sfeer was gewoon weg.


Yo Steffy !!!
volgende week dvd's he :)
Xilver
quote:
Originally posted by Bertn
uw post slaat anders ook op niet veel:p


on topic: ik vind dt- en andere taalfouten ENORM belangrijk. tis gewoon een teken des tijds (wow, wat een ouwbollig woord zeg): onze westerse samenleving wordt gewoon luier en luier, mensen doen gewoon geen moeite meer om nog eens deftig te schrijven. geen wonder dat andere continenten ons op dit moment met rasse schreden voorbij aan het steken zijn. zij kennen daar nu die drill die ons in het verleden tot de economische grootmachten heeft gemaakt.


ma joenge, whiny emo bitch
Phortastic
quote:
Originally posted by Xilver
ma joenge, whiny emo bitch


:haha:
diddi
Pooley is back! :eek:
Bertn
quote:
Originally posted by Xilver
ma joenge, whiny emo bitch


kzal wa moe zijn:p
Push2005
Wat een onnozele thread in the first place :p
Xilver
Btw, de Luc heeft op den trein gekotst.

Gij blijft schoon van mijn vat af op de beta party, drinkt maar ne fristi ofzo.
Real
quote:
Originally posted by Xilver
Btw, de Luc heeft op den trein gekotst.

? :D
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
Btw, de Luc heeft op den trein gekotst.

Gij blijft schoon van mijn vat af op de beta party, drinkt maar ne fristi ofzo.


:stongue:

Aap
Phortastic
ne fristi lol :stongue: :stongue:

Tiger777
quote:
Originally posted by Phortastic
Ik weet bijvoorbeeld begod niet eens welke muziek gij goed vindt, nuff said.

Mensen die hier al een tijdje zitten, weten gerust wel welk muziekgenre mijn voorkeur heeft. Reden waarom ik niet (meer) aan muziekdiscussies meedoe is omdat ik ook niet meer zo fanatiek alles kan opvolgen, ondermeer omdat trance mij hoe langer hoe minder boeit. Ik kom enkel nog naar hier voor af en toe eens een lachje, niet de diepgaande discussies over muziek.

quote:
Nuja, kan zijn dat je dat klein jaar voor ik hier zat alle interessante dingen gezegd hebt die je te zeggen had ofzo, dat kan ik niet weten

Een klein jaar voor ge hier waart? Ik heb het prille begin van heel dit forum meegemaakt, mee-geijverd en gezaagd om een belgium forum te krijgen, veel tijd gestoken in regelingen voor de eerste reeks van de Beta Tshirts, betakaart gemaakt(toegegeven, die lam ligt, maar de zin ontbreekt mij om ze terug up to date te maken): Gij moet mij niet komen vertellen dat ik voor het beta forum weinig interessants betekend heb.

quote:
Ga je later ook op je werk zeggen dat ze niet moeten zagen over spelfouten en dergelijke? Misschien verzuurt het de mensen wel, maar ik erger mij ook aan dt-fouten. Ik zeg nu niet dat je perfect nederlands moet typen, maar ik denk wel dat er grenzen zijn. Oja, zonder fouten schrijven heeft vrij weinig met intellectueel te maken, het wordt namelijk van heel veel mensen verwacht, niet enkel van de elite.

Akkoord, in officiele teksten en zo erger ik mij ook ongelooflijk aan DT fouten.. Maar het is toch al te belachelijk dat mensen elkaar hier corrigeren, want het moet toch allemaal juist zijn: Lijkt op den onozele uithangen zonder grappig te zijn.

Ochja, veel gewhine in dezen thread en ik ga hier niet meer in posten.

Fristi? Keb daar ooit eens buikkrampen van gekregen.
Phortastic
quote:
Originally posted by Tiger777
Mensen die hier al een tijdje zitten, weten gerust wel welk muziekgenre mijn voorkeur heeft. Reden waarom ik niet (meer) aan muziekdiscussies meedoe is omdat ik ook niet meer zo fanatiek alles kan opvolgen, ondermeer omdat trance mij hoe langer hoe minder boeit. Ik kom enkel nog naar hier voor af en toe eens een lachje, niet de diepgaande discussies over muziek.


Een klein jaar voor ge hier waart? Ik heb het prille begin van heel dit forum meegemaakt, mee-geijverd en gezaagd om een belgium forum te krijgen, veel tijd gestoken in regelingen voor de eerste reeks van de Beta Tshirts, betakaart gemaakt(toegegeven, die lam ligt, maar de zin ontbreekt mij om ze terug up to date te maken): Gij moet mij niet komen vertellen dat ik voor het beta forum weinig interessants betekend heb.



Ik had het tegen Wildfire... Niet tegen u ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement