return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Beste trancevrienden! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Shadowkid
quote:
Originally posted by Taaladviseur
Mijn aanwezigheid is kennelijk niet onopgemerkt voorbijgegaan.

Het Groene Boekje laat wat bewegingsruimte op het vlak van de tussenletter s. Aangezien het tweede deel van de samenstelling "zinstructuur" met een sisklank begint, is een bijkomende s niet noodzakelijk, maar het wordt wel toegelaten.


Laten we gewoon de oorspronkelijke discussie voortzetten. Ik vreesde al voor een vragenregen van die aard.


Dee al dei voeze toal van ou krijg ek verdoemme meer om te meer goesting veu dialect te typen.
Wildfir3
quote:
Originally posted by Phortastic
Aaaaaaaaaaaaaaaaah, dat had ik echt niet door :rolleyes:

Men punt was dat ik het helemaal niet zoveel beter vond toen je wel nog regelmatig postte. Misschien kan je dat ook eens in je woordenboek opzoeken want dat had je precies ook niet helemaal door ;)


Vergelijk uw register date eens met de mijne, en ga dan eens opzoeken in welke periode ik het meest postte...

Nuja, doesn't matter, als je mijn posts niet leuk vond, is dat goed voor u. Ik zeg ook maar gewoon wat mijn mening is over de evolutie van dit forum... en daar is geen right of wrong. Vind het gewoon grappig hoe ge mij probeerde te "pakken" op iets waar niet te "pakken" valt, that's all...
Tiger777
quote:
Originally posted by Push2005
Een wijs man zei ooit:

"Fake accounts zijn zoooooo 2005 :o "

En ze heeft nog gelijk ook, die wijze man.

Kijkt, da verzuurt nu eens de mensen zie, al dat kommageneuk over taal- en DT fouten. Ik word daar helemaal pissig van. Wij zijn intellectueel, want wij schrijven zonder fouten. jeezes, tis hier een internet forum, geen wetenschappelijk artiekel in een of ander chique boekske!
Eagle`
quote:
Originally posted by FredNova


marvelous Fred :gsmile:
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
Een wijs man zei ooit:

"Fake accounts zijn zoooooo 2005 :o "


Haha idd, ik ken die wijze man ergens van :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Wildfir3
Vergelijk uw register date eens met de mijne, en ga dan eens opzoeken in welke periode ik het meest postte...

Nuja, doesn't matter, als je mijn posts niet leuk vond, is dat goed voor u. Ik zeg ook maar gewoon wat mijn mening is over de evolutie van dit forum... en daar is geen right of wrong. Vind het gewoon grappig hoe ge mij probeerde te "pakken" op iets waar niet te "pakken" valt, that's all...


Ik probeerde u niet te pakken hoor. Wou gewoon maar aantonen dat zolang ik hier zit gij bijna niet anders gedaan hebt dan den onnozele uithangen (soms grappig, soms totaal ni grappig). Dus dat jij dan gaat posten dat de sfeer verziekt is, vind ik wel lachen eigenlijk. Ik weet bijvoorbeeld begod niet eens welke muziek gij goed vindt, nuff said.

Nuja, kan zijn dat je dat klein jaar voor ik hier zat alle interessante dingen gezegd hebt die je te zeggen had ofzo, dat kan ik niet weten ;)
Transfusion
quote:
Originally posted by Tiger777
En ze heeft nog gelijk ook, die wijze man.

Kijkt, da verzuurt nu eens de mensen zie, al dat kommageneuk over taal- en DT fouten. Ik word daar helemaal pissig van. Wij zijn intellectueel, want wij schrijven zonder fouten. jeezes, tis hier een internet forum, geen wetenschappelijk artiekel in een of ander chique boekske!


Ga je later ook op je werk zeggen dat ze niet moeten zagen over spelfouten en dergelijke? Misschien verzuurt het de mensen wel, maar ik erger mij ook aan dt-fouten. Ik zeg nu niet dat je perfect nederlands moet typen, maar ik denk wel dat er grenzen zijn. Oja, zonder fouten schrijven heeft vrij weinig met intellectueel te maken, het wordt namelijk van heel veel mensen verwacht, niet enkel van de elite.
Wildfir3
quote:
Originally posted by Phortastic
Nuja, kan zijn dat je dat klein jaar voor ik hier zat alle interessante dingen gezegd hebt die je te zeggen had ofzo, dat kan ik niet weten ;)


Moet haast wel :gsmile:

Ach, eens het hier wat op mijn zenuwen begon te werken, ben ik inderdaad zakkig gaan doen tegen sommige mensen/strekkingen ofzo, dus can't blame ya :)

Oh en qua muziekstijl: gouwe ouwe trance uit de jaren toen de dieren nog spraken... verder meer house en techno (tot hardtechno) minded lately...
Phortastic
Ah ok, goeie muzieksmaak dan ;)

Buiten die harde techno :p ;)
domineesje
dit slaat op niks meer

kunnen wij nog iets goed doen voor een ander?

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Wildfir3


Ach, eens het hier wat op mijn zenuwen begon te werken, ben ik inderdaad zakkig gaan doen tegen sommige mensen/strekkingen ofzo, dus can't blame ya :)

Ah, wat mis ik die good old anti-progressive rants :D




[disclaimer: voor ene keer eens geen sarcasme]
Bertn
quote:
Originally posted by domineesje
dit slaat op niks meer

kunnen wij nog iets goed doen voor een ander?



uw post slaat anders ook op niet veel:p


on topic: ik vind dt- en andere taalfouten ENORM belangrijk. tis gewoon een teken des tijds (wow, wat een ouwbollig woord zeg): onze westerse samenleving wordt gewoon luier en luier, mensen doen gewoon geen moeite meer om nog eens deftig te schrijven. geen wonder dat andere continenten ons op dit moment met rasse schreden voorbij aan het steken zijn. zij kennen daar nu die drill die ons in het verleden tot de economische grootmachten heeft gemaakt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement