return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Beste trancevrienden! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Bertn
quote:
Originally posted by Xilver
Het is nu zelfs al zo erg geworden dat ik zelf ook dt-fouten begin te schrijven



dommekloot:p
Xilver
quote:
Originally posted by Bertn
dommeklood:p


fixed
Bertn
jei can goet sgreiven!
Real
Nee Bertn foei!
diddi
Nederlandse grammatica (link for dummies)

't kofschip of ook wel bekend als 't fokschaap

Gebruik de regel van 't kofschip om te weten of er te(n) of de(n) achter de stam komt: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee). Ja? Dan komt er te(n) achter de stam. Nee? Dan komt er de(n) achter de stam.

Of gebruik de regel van van 't kofschip om te weten wat de laatste letter van het voltooid deelwoord is: Zit de laatste letter van de stam in 't kofschip? (o en i doen niet mee). Ja? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een t. Nee? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een d.


;)
diddi
quote:
Originally posted by Bertn
dommekloot:p


Het is "domme kloot"

bijvoegelijk naamwoord (domme) vergezelt het zelfstandig naamwoord (kloot)

:stongue:
Xilver
quote:
Originally posted by diddi
bijvoegelijk


bijvoeglijk
diddi
quote:
Originally posted by Xilver
bijvoeglijk


:D :clown:
djcresto
nen doop voor iedereen die beta wil worden! Laat de schachten maar komen :p

Een ganse dag luisteren naar milc inc, eddy wally, Jo vally, duitse hoempa muziek, k3, samson & gert, en afsluitend deelnemend aan dat programma op vrijdagavond op Tros. Vernedering tot en met!
Vishnu
quote:
Originally posted by djcresto
nen doop voor iedereen die beta wil worden! Laat de schachten maar komen :p

Een ganse dag luisteren naar milc inc, eddy wally, Jo vally, duitse hoempa muziek, k3, samson & gert, en afsluitend deelnemend aan dat programma op vrijdagavond op Tros. Vernedering tot en met!

Dat zou ik dus eerlijk waar met volle goesting willen ondergaan :p

Phortastic
quote:
Originally posted by Wildfir3
zoiets noemen we "sarcasme"... misschien kunt ge het eens opzoeken in ne woordenboek :gsmile:


Aaaaaaaaaaaaaaaaah, dat had ik echt niet door :rolleyes:

Men punt was dat ik het helemaal niet zoveel beter vond toen je wel nog regelmatig postte. Misschien kan je dat ook eens in je woordenboek opzoeken want dat had je precies ook niet helemaal door ;)
Djeebie
quote:
Originally posted by mrcanon
Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!!


:D Ik ga hem gelijk weer even kijken. De Joeri is een held!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement