return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Beste trancevrienden! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by anke
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh

Holy crap.
domineesje
quote:
Originally posted by anke
stoer :rolleyes:


wie probeer je te intimideren :whip:
anke
de rollen niet omdraaien!!!
ik kan daar niet tegen :whip:
diddi
quote:
Originally posted by MikeVee
:stongue: :stongue: :stongue:


+1000000

@ Anke



:D
Shadowkid
quote:
Originally posted by diddi
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.


Idd, tgaat zo wat met ups en downs ook vind ik, maar dat valt over het algemeen nog mee. En als er toch mensen zijn van wie ge het ongelooflijk op u zenuwen krijgt, negeer die reacties dan, er is zelfs een speciale ignore-functie.
Antony
idd, maar nee... iedereen moet effe zen ongenoegen kunnen posten, liefst met nog een bijpassende foto bij om helemaal bij elkaar in gratie te vallen.
domineesje
quote:
Originally posted by Shadowkid
Idd, tgaat zo wat met ups en downs ook vind ik, maar dat valt over het algemeen nog mee. En als er toch mensen zijn van wie ge het ongelooflijk op u zenuwen krijgt, negeer die reacties dan, er is zelfs een speciale ignore-functie.



ja heb destijds moeten zoeken om te un-ignoren en dan nog ge leest het nog ;)
mrcanon
Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!!
Phortastic
quote:
Originally posted by mrcanon
Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!!


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
diddi
quote:
Originally posted by Antony
idd, maar nee... iedereen moet effe zen ongenoegen kunnen posten, liefst met nog een bijpassende foto bij om helemaal bij elkaar in gratie te vallen.


Are you talkin' to me? :mad: :toothless

TOR
quote:
Originally posted by anke
amai wat een reacties lees ik hier weer :rolleyes:
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh


Als mammie de directeur omkoopt, is dat niet zo moeilijk hé
Devilex
Jah ontgroeningsprocedures :rolleyes:

Toen ik me hier pas lid had gemaakt heb ik me in 't begin wa kalm gehouden en hoogstens eens een mening gegeven in een discussie.

Maar tegenwoordig valt het erg op dat wanneer iemand van de oudere leden met één iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen zodat het nieuwe lid zich in een hoek geduwd voelt en ook grof van zich begint af te beiten zodanig dat we nog verder van huis zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement