|
Beste trancevrienden! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by anke
amai wat een reacties lees ik hier weer :rolleyes:
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh |
Alleen spijtig dat ze daar blijkbaar niet het correct gebruik van interpunctie aanleren. (en het hanteren van woorden met meer dan 2 lettergrepen) :toothless
Nee, serieus, ik heb daar genoeg klojo's gezien die te lomp en te lui waren om te helpen donderen; hoger onderwijs = blokken en daarmee basta. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by diddi
Are you talkin' to me? :mad: :toothless |
awel ja :p is maar een voorbeeld van hetgeen Devilex zegt, waar ik me bij aansluit.
| quote: | | wanneer iemand van de oudere leden met één iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen |
|
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jah ontgroeningsprocedures :rolleyes:
Toen ik me hier pas lid had gemaakt heb ik me in 't begin wa kalm gehouden en hoogstens eens een mening gegeven in een discussie.
Maar tegenwoordig valt het erg op dat wanneer iemand van de oudere leden met één iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen zodat het nieuwe lid zich in een hoek geduwd voelt en ook grof van zich begint af te beiten zodanig dat we nog verder van huis zijn. |
+1 |
|
|
| Kaidreas |
in mijnen tijd, was het allemaal niet waar.
aaaaaaaah the old days: elke dag uren achter de pc zitten en nutteloos gezwam posten. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by anke
ik doe wel hogeschool eh |
OMFG :eyespop: :eyes:
Please, can I touch you? :eyespop: |
|
|
| FenixStyle |
| Ochja, ik denk dat dit gewoon een feonomeen is dat ge op elk forum wel tegenkomt.. Elk forum waar ik opzit kent wel haar typetjes, anciens, terugkerende vetes,... Ik bezoek fora gewoon voor de fun en ontspanning, ik zal me er heus nooit in opjagen zodat ik er ruzie door zou krijgen.. :) Leben und leben lassen.. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
OMFG :eyespop: :eyes:
Please, can I touch you? :eyespop: |
Ik heb de indruk dat tegenwoordig Jan met de pet en Piet Snot zich al aan hogere studies wagen, ik ga nu niet gaan verkondigen dat ik de uitverkoren hogeschoolstudent ben maar tegenwoordig is een gewone job na het secundair voor velen te min. Ze zullen en moeten studeren, ook al doen ze 3 keer hun eerste jaar of sleuren ze IAJ vakken mee verspreid over 4 jaar.
Ik merk het genoeg aan de nieuwe lading mct'ers die bij ons is toegekomen. Hun eerste vraag: "kunnen wij hier leechen en gamen op het netwerk? "
En nu terug OT:disbelief |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?" :sadgreen: |
zoiets noemen we "sarcasme"... misschien kunt ge het eens opzoeken in ne woordenboek :gsmile: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Antony
awel ja :p is maar een voorbeeld van hetgeen Devilex zegt, waar ik me bij aansluit. |
Ik kan heus wel zelfstandig een mening vormen over iemand. Ik heb daarvoor andere meningen niet nodig ;). Er is onlangs gewoon iemand bijgekomen die geen respect toont voor de meningen van anciens en die dan nog eens begint te zeveren over Scooter :whip: |
|
|
| FredNova |
| quote: |
... Er is onlangs gewoon iemand bijgekomen die geen respect toont voor de meningen van anciens... |
 |
|
|
| Xilver |
Zever. Gezever.
Ontgroeningsprocedure: niks mee te maken.
Zich achterlijk en dom voordoen (of het gewoon zijn): Daar krijg ik het schijt van. Het is nu zelfs al zo erg geworden dat ik zelf ook dt-fouten begin te schrijven, door het eerste leerjaar-Nederlands van sommigen. |
|
|
|
|