|
Voor alle Newbie's
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Ik zag dat er weer een aantal nieuwelingen op het forum zijn en dan vraag ik me altijd af wie, hoe, wat, waarom, waarvoor enz.
Dus newbie's, break a leg en vertel wie je bent.
(de mensen die zich in Feb/Mrt 2002 e.v. hebben ingeschreven :D) |
|
|
| Biohazard |
meeste hiero kennen me niet, en ik post ook niet zo vaak, ben ik een n00b?
if so..
Name: Biohazard
Age: 16
Real name: Niels
Waarom op dit forum: ik kende deze site al van 1 jaar terrug, ben pas begonnen met posten
Music Style: Uplifting Trance met veel techno en heel veel progressive
Favo DJs: Tietso, AvB, PvD, dave Clarke, Lucien Foort & James Holden
Favo Track ATM: Chris Liebing - CLR 02 (Speedy J. Mix), Push - Tranzy State of Mind (Club Mix) |
|
|
| zarch |
Eigenlijk net zoals Biohazard lees hier toch al tijdje en toch al tijdje een account maar laatste tijd toch steeds meer posten:)
Name: Zarch
Age: 16
Real name: Krijn
Woonplaats: Delft (Saaaaai!!)
Waarom op dit forum: Trance kix ass, en beetje op hoogte blijven van nieuwe nummertjes etc.
Music Style: Hardhouse (hardtrance, weet verschil niet helemaal), (uplifting) Trance en tegenwoordig toch ook steeds meer Techno.
Favo DJs: Zoals veel mensen Tiesto (door hem ben ik eigenlijk ook Tranceaddict geworden:)) Scott Project, Blank & Jones heeft best lekkere mixen. Cosmic Gate tja verder wisselt het nogal.
Favo Track ATM: Damn Noa - Like a Prayer (Marco V's V.Ision Remix),push - tranzy state of mind 2002 (club mix) en nog veel meer nummers
Nou ervaring met grote feesten etc heb ik eigenlijk niet, nog beetje jong (volgens mijn ouders) en tja Delft is niet uit te gaan en gebeurt ook niks. Bne keer in Nighttown geweest vond wel superkick. Maarja zo ongeveer enigste echte uitgaan voor mij. Baal d'r wel van maar gaat dit jaar verandering in komen:) |
|
|
| Tha Force |
Egte naam: Mattijs
Woonplaats: Heerde (=vlakbij zwolle)
Waarom op dit forum?: Ik kom al een hele poos om trancEaddict ennuh kd8 laak me maar es aanmelden op et forum.
Music Style: Trance, Progressive, veel sorten trance maar vooral tog vaak uplifing! Soms ook HardHouse en heel af en toe Techno
Favo DJ's: Armin van Buuren, Tiësto, Judge Jules, Paul Oakenfold, Paul van Dyk en nog wel een aantal.
Favo Producers: RIVA, L-Vee (Airwave etc.), Signum, Armin van Buuren, Carlo Resoort, Svenson & Gielen, M.I.K.E (o.a. Push), Nick Warren & Jodt Wisternoff (Way Out West) en nog wel meer, maar om ze nou allemaal op te schrijven!
Favo Track ATM: Way Out West - Mind Circus (Gabriel & Dresden Mix), voor Top 5 check mn site of mn signature! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tha Force
Egte naam: Mattijs
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!
zo das toevallig! dis echt de eerste keer in mijn leven dat ik iemand tegen kom die ook Mattijs:eyes: heet met 2Ts zonder H!!
en dat in 20 jaar tijd :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
WAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!
zo das toevallig! dis echt de eerste keer in mijn leven dat ik iemand tegen kom die ook Mattijs:eyes: heet met 2Ts zonder H!!
en dat in 20 jaar tijd :D |
meeten meeten meeten:D:D:D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Tha Force
Egte naam: Mattijs
Woonplaats: Heerde (=vlakbij zwolle)
Waarom op dit forum?: Ik kom al een hele poos om trancEaddict ennuh kd8 laak me maar es aanmelden op et forum.
Music Style: Trance, Progressive, veel sorten trance maar vooral tog vaak uplifing! Soms ook HardHouse en heel af en toe Techno
Favo DJ's: Armin van Buuren, Tiësto, Judge Jules, Paul Oakenfold, Paul van Dyk en nog wel een aantal.
Favo Producers: RIVA, L-Vee (Airwave etc.), Signum, Armin van Buuren, Carlo Resoort, Svenson & Gielen, M.I.K.E (o.a. Push), Nick Warren & Jodt Wisternoff (Way Out West) en nog wel meer, maar om ze nou allemaal op te schrijven!
Favo Track ATM: Way Out West - Mind Circus (Gabriel & Dresden Mix), voor Top 5 check mn site of mn signature! |
En hoeveel jaartjes ben jij dan?:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
meeten meeten meeten:D:D:D |
ja kheb hem al een PM gestuurd!! wat dacht je dan :D;) |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Biohazard
meeste hiero kennen me niet, en ik post ook niet zo vaak, ben ik een n00b? |
Als jij een n00b bent ben ik het ook :D daarom zal ik mezelf ook ff voorstelle
Echte Naam: Jurian
Woonplaats: Twello
Leeftijd: 18 (bijna 19)
Waarom dit forum: Ik had een paar vragen en daarom had ik me hier aangemeld. En daarna ben ik nooit meer weggegaan. De laatste tijd post ik wel steeds vaker.
Music Style: Ik vindt alles op zijn tijd wel leuk. Tis een tijdje uplifting en daarna weer hardhouse. Alleen techno vink wat minder ma daar kunne ook goeie nummers tussen zitten
Favo Dj: Tiësto, AvB
Favo track atm: Check my sig |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Tha Force
Woonplaats: Heerde (=vlakbij zwolle) |
LOL, het moet niet gekker worden. Eerst 1 uit Epe (moi), toen 1 uit Vaassen (Magrec) en nu ook nog 1 uit Heerde.
Gelukkig woon ik niet meer in Epe want er zijn leukere dingen te doen. Ben wel benieuwd naar je leeftijd. Want als je te jong bent ken ik je vast nie :D |
|
|
| John |
omdat ik in zon 3 weken maar 6 posts heb gedaan (vakantie, druk, school, druk), ben ik gedregradeerd tot newbie...
naam: John (spreek uit als: djon, sjon, sjonnie, ofiets anders geheel naar keuze als et er maar enigszinds op lijkt)
leeftijd: 19
woonplaats: dordrecht
huisdieren: 1 hond en 2 vissen
waarom op dit forum: only godd knows
music style: trance? et gaat om et nummer niet om de muziekstijl, soort, artiest enzow
favo producers: marco v, bervoets&de goeij, ron hagen&pascal m/signum, cosmic gate, dj scot project (laatste 2 vooral om de remixen: en als die dj scot project remix van parla & pardoux - liberte echt is..dan ja dan umm..dat zou heel jammer zijn)
favo dj: marco v, piet bervoets en clive king deed ook wel goed zn best afgelopen zaterdag:) (meer dus een dj van et moment...was de eerste keer dattik em zag)
favo track atm: ben nie zo op de hoogte de laatste paar weken...
woody van eden - together (morph remix) is wel relax
en de blank & jones remix van de dierenwinkeljongens mag er ook wel zijn. |
|
|
| Marco Harleman |
Echte Naam: Marco
Woonplaats: De Vecht (Tussen Apeldoorn, Twello en Vaassen)
Leeftijd: 24(11-10-1977)
Waarom dit forum: Voor de vragen, voor de gein, voor de muziek, en nog honderd andere redenen.
Music Style: trance, club, hardhouse niet echt, soms techno
Favo Dj: Tiësto, Armin van Buren, Erick E, Jean, Roog, Judge Jules, Marco V, en vele anderen
Favo live set atm: Tiesto @ DD, Marco V @ IC |
|
|
|
|