|
Beta Party v5: uw droomlocatie
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Lijkt me een interessant topic. En gezien de beta party van het hele forum is, is het interessant te weten wat jullie vinden. Hou de dromen wel realistisch he, veel geld is er nog steeds niet ;) |
|
|
| Real |
| Niet dat ik er al geweest ben; maar over dat Musicafe in Leuven was toch veel lof? :) |
|
|
| Push2005 |
Ik ken niet zo veel zalen buiten mijn eigen streek; maar ik denk bvb dat Leuven idd een mooie plaats zou zijn voor een volgend feestje.
Een studentenstad nemen heeft sowieso zijn voordelen:
ruimer aanbod aan zalen (en met wat geluk voor een goed prijsje)
meer volk van buiten het forum dat eens zou binnenwippen
meer drankverbruik :D
Musicafé en Rumba heb ik al horen vallen; de (ex)-studenten ter plaatse zullen wel meer kunnen vertellen zeker :)
(droomlocatie = ethias arena :p) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Real
Niet dat ik er al geweest ben; maar over dat Musicafe in Leuven was toch veel lof? :) |
Ik ben er al geweest en ik kan daar eigenlijk alleen maar positief over zijn. Is echte een leuke gezellige locatie. In de main-room kijken de dj's uit op een kleine gezellige dansvloer. Verder gaan er dan trappen naar boven waar de mensen op een soort balkonnetjes nog steeds van de muziek kunnen genieten/dansen. De tweede room is meer een soort lounge. De dj staat in een hoekje achter de bar, er is mogelijk om te zitten (erg gezellig). De dansvloer is beperkt en het feit dat men langs hier kan passeren naar de main room maakt het soms wat krap. Er is hier trouwens wel een vestiaire aanwezig :) Of dit financieel haalbaar is weet ik echter niet.
Mijn droomlocatie houdt eigenlijk niet veel in, ik zou graag eens een locatie hebben die wat in de buurt ligt (Gent is voor mij persoonlijk echt te ver :sadgreen: ), Antwerpen zou al veel beter zijn. Leuven is gewoonweg top :p |
|
|
| Transfusion |
| De Cinema in antwerpen of café d'anvers |
|
|
| Bl@ckOut |
't sportpaleis, maar da krijgen we ni vol zeker :p
Mja, als 't in Gent te doen is haken meeste van m'n vrienden al af, dus liever iets in de omgeving van Antwerpen. Maar er moet reeds de nodige apparatuur aanwezig zijn zeker, kwestie van de kosten wat te drukken? Dan schiet er al ni veel meer over natuurlijk. Kzal eens zoeken of ik hier in de buurt iets vind :) |
|
|
| Vishnu |
| Antwerpen :) Ook al ken ik er zelf geen geschikte zaaltjes. Vrij centraal en ni ver van mijn deur. Plus in Leuven kunt ge al komen trancen op Affexion v2 ;) |
|
|
| FenixStyle |
De kans dat het in Limburg zal doorgaan zal toch heel klein zijn veronderstel ik, maar in dat geval zou The Zoo in Hasselt wel een geschikte locatie zijn denk ik. :)
De Versuz in Hasselt verhuurt overigens ook wel een paar bijzaaltjes die puur als locatie écht zalig zijn wegens decor, capaciteit, geluid, licht.. Al vrees ik dat de huurvoorwaarden daar iets minder gunstig voor ons zullen zijn :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
De kans dat het in Limburg zal doorgaan zal toch heel klein zijn veronderstel ik, maar in dat geval zou The Zoo in Hasselt wel een geschikte locatie zijn denk ik. :)
|
+1 |
|
|
| diddi |
Londerzeel - 't Centrum
Plus: Zalige zaal imo (ziet er uit als een halve dancing)
Min: Wat aan de dure kant
Dj booth staat niet in orde
Voor de rest ken ik niet veel geschikte zalen |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Transfusion
De Cinema in antwerpen |
ja! |
|
|
|
|