return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
How do you like your Mazza? (pg. 10)
View this Thread in Original format
idanhakia
quote:
Originally posted by Ariels
גם אתה מדבר בשפה שאני לא מבין




אתה מדבר אליי?
Ariels
כן אליך
Arya
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


Hello...When is your b-day if you almost 18?



Lol its internet ,nobody is shy... ;)


June 21 :D

quote:
Originally posted by Ariels


?!!? את מעדיפה שלישיות או רביעיות


???

quote:
Originally posted by Hell_Copter
nice to meet u Arya i'm Roy

of what things are u taking photographs of?

Nice to meet you too :) . I like to photograph people most

quote:
Originally posted by DJ-Energy


u spin?!?!
what decks do u have?

btw - maybe we have the NEXT dj astrid right here..
:D

Yes, I spin, I have ty numarks though. But, hey, gotta start somewhere.
Julie_Spyder
quote:
Originally posted by Arya

???



LOL i feel the same way.. lol in here
Ariels
Same as meytal... a girl from my base.
She looks like you but with brown hair.
TranceGiant
You should be greatful that we give u the oppurtunity to learn another language :cool: :D
Cool to have already 2 girls in here tho :eyes: :eek:

Arya: 1, beautiful name
2, beautiful picture
3, beautiful Home Page...visited it some time ago...Cool drawing and poems u got there. Maybe i should do such things as well instead of just hangin around here in the forums :p
Anyway im into photography as well (even tho this school course of ours kinda suck), but i even prefer film making. Hmmm..How's Boston, tell me? :toothless
Ariels
I'm artistic 2... look at my sig
:p :) :D
TranceGiant
I have never been able to see this sig..is it only me?
lo roe klum..
yahel222
אריאל הוא לא יותר קרוע ממך
הוא סתם טמבל !!!!

או בקיצור.....סטמבל

בלי להעליב אחי אבל אף אחד פה לא הבין ממש על מה דיברת פתאום

ואם אתה רוצה לצטט מישהו אז פשוט תלחץ בלמטה של הפוסט על QUOTE

וטראנסג'יאנט ....כן רק אתה לא רואה :rolleyes: :rolleyes:

Arya come take my pic....you'll not be disappointed ;) ;)

יא אוכלת בתחת אחת
Hell_Copter
אחי יצא לך אותו פוסט פעמיים בניסוח טיפה שונה
תמחק את הראשון

הסיג של אריאל ממש גדול חבל שאתה לא יכול לראות טראנסג'יאנט...

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
I'm artistic 2... look at my sig
:p :) :D


ya he is a very creative artist.... a little... hmmm.. how should i say it nicely.. a little OFF DA HOOK
:)
Julie_Spyder
quote:
Originally posted by yahel222

Arya come take my pic....you'll be disappointed ;) ;)


if she's gona be disappointed.. then why should she take the pic in the first place
????????:confused: :conf: :eyes: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement