return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
How do you like your Mazza?
View this Thread in Original format
TranceGiant
LOL
For me there aint nothing tastier than a fine Mazza with butter..excellent stuff!! :D
DjChook
חה חה חה
הממממ באמת חמאה זה אחלה
אבל גם אבוקדו

וכמובן ששוקולד
DJ-Energy
פעם טעמתי מצאה עם מיונז
היה טעים

ושוקולד
NeMeSiS1234
אני הכי אוהב את המצה שלי עם פרוסות לחם משני הצדדים
חחחחחחחחחחחחח
DJ-Energy
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אני הכי אוהב את המצה שלי עם פרוסות לחם משני הצדדים
חחחחחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
MoSH_MaN
מרגרינה ומעל פסטרמה
Dj Moriano
מה קרה לכם הכי טעים זה בשוקו......

אתה מפורר את המצא לתוך השוקו ואוכל את המצא עם כפית לא לפורר לחתיכות קטנות מידי אחרת זה מגעיל.....

וגם עם שוקולד זה טעים
arik
האאא :)
אני לא מאמין


אין כמו מצות על אדים
ומצברייט

אני שונא מצות שהם קשות ומתפוררות בפה
אני מרגיש כאילו אני אוכל קלקר

אני עוד מעט יבקש מאמא שלי שתיתן לי את המרשם של שני הדברים האלה
ואני יהיה לכם מה לעשות במטבח:)

זה יכול להיות מצחיק....
DjChook
מצברייט זה בהחלט אכזרי :)
Hell_Copter
מצה עם שוקולד לוקח בהליכה
אבל גם מצה עם אבוקדו זה לא רע בכלל
אבל צריך הרבה הרבה מלח

yahel222
רק עם שוקולד !!!!!
MoSH_MaN
איך אתם לא אוהבים את זה עם מזולה ופסטרמה


זה שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement