|
How do you like your Mazza?
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
LOL
For me there aint nothing tastier than a fine Mazza with butter..excellent stuff!! :D |
|
|
| DjChook |
חה חה חה
הממממ באמת חמאה זה אחלה
אבל גם אבוקדו
וכמובן ששוקולד |
|
|
| DJ-Energy |
פעם טעמתי מצאה עם מיונז
היה טעים
ושוקולד |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני הכי אוהב את המצה שלי עם פרוסות לחם משני הצדדים
חחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני הכי אוהב את המצה שלי עם פרוסות לחם משני הצדדים
חחחחחחחחחחחחח |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| MoSH_MaN |
| מרגרינה ומעל פסטרמה |
|
|
| Dj Moriano |
מה קרה לכם הכי טעים זה בשוקו......
אתה מפורר את המצא לתוך השוקו ואוכל את המצא עם כפית לא לפורר לחתיכות קטנות מידי אחרת זה מגעיל.....
וגם עם שוקולד זה טעים |
|
|
| arik |
האאא :)
אני לא מאמין
אין כמו מצות על אדים
ומצברייט
אני שונא מצות שהם קשות ומתפוררות בפה
אני מרגיש כאילו אני אוכל קלקר
אני עוד מעט יבקש מאמא שלי שתיתן לי את המרשם של שני הדברים האלה
ואני יהיה לכם מה לעשות במטבח:)
זה יכול להיות מצחיק.... |
|
|
| DjChook |
| מצברייט זה בהחלט אכזרי :) |
|
|
| Hell_Copter |
מצה עם שוקולד לוקח בהליכה
אבל גם מצה עם אבוקדו זה לא רע בכלל
אבל צריך הרבה הרבה מלח |
|
|
| yahel222 |
| רק עם שוקולד !!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
איך אתם לא אוהבים את זה עם מזולה ופסטרמה
זה שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
|
|
|
|