return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
How do you like your Mazza? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Izzy
mmmmm matza and avocado is definitly the best hands down (+ salt and a splash of lemon)
my second favorite is with phillidelphia cream cheese and sometimes i add jam on top of it
:p
dj cosmic shen
מצה עם שוקולד זה קלאסה זה כמו שוקולד שחר שזה הקלאסה בשוקולדים
אבל יש שילובים מעניינים לא פחות
מצה עם סלט טונה אבל כשהמצה לחה כי מצה יבשה זה מגעילללל
או מצה עם המבורגר וקטשופ זה חמוד ניסיתי את זה לא מזמן
והכי שוס מצה עם שווארמה חברה תנסו ותרטיבו את המצה קודם תוסיפו קצת חומוס כשר לפסח כמובן
וסלט וצ'יפס וזה כמו יהודה אווזי כשר לפסח:D
mos2002
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מתכונים ממצאים פה וואי, מוש פסטרמה???? חחחחח הרגת אותי

רק מרגרינה אם פרוסות עגבנייה ומלח למעלה
או לפורר מצא לתוך קערת קפוצ'ינו בשבת בבוקר

לא שוקולד ולא חמאה, ולא פסטרמה
סתם תעשו מה שבראש שלכם

וואלה נתתם לי עכשיו רעיונות, זה טוב לגוון
nesher
הכי אכזרי לאכול בפסח
פיתה עם חזיר וגבינה צהובה
Julie_Spyder
I like it plain.. and simple.. with a bit of odd things on it.. sorry
if i offended anyone..
TranceGiant
LOL are u Jewish?
Welcome to this board :cool:
mos2002
quote:
Originally posted by nesher
הכי אכזרי לאכול בפסח
פיתה עם חזיר וגבינה צהובה


רק על תעשה את זה בירושליים
יאכלו אותך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משוגע
:)
Scorchio
לוקח עלה חסה ענק
שובר את המצה לשניים מכניס פנימה ונותן ביססס
DjChook
לי אין בעיה מצה עם חזיר וגבינה צהובה
אבל פיתה ?
חס וחלילה... פסח עכשיוווו

:) :)
eran
כופרים!!!
:D

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לי אין בעיה מצה עם חזיר וגבינה צהובה
אבל פיתה ?
חס וחלילה... פסח עכשיוווו

:) :)


שונא כופרים!!!!!!
היה לי ילד בכיתה שבטיול השנתי שנה שעברה קנה בעצירה בגט עם חזיר וגבינה
כמעט קפצתי עליו!!!!!!!
יום אחרי זה הוא חלה וצחקתי עליו הרבה ואמרתי לו שזה בגלל שהוא אכל את הגועלנפש הזה!!!
רק אוכל כשר... אתם יודעים שבפולין לא אכלתי בשר בכלל!?
רק ביום הראשון והאחרון... יום ראשון קבנוס שהבאתי מהבית ויום אחרון עוף במטוס בדרך הביתה
eran
לא שיש לי דעה בנושא או משהו .. אבל
חייה ותן לחיות..
זה לא אמור להפריע לך אם מישהו אוכל חזיר..

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement