|
How do you like your Mazza? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שונא כופרים!!!!!!
היה לי ילד בכיתה שבטיול השנתי שנה שעברה קנה בעצירה בגט עם חזיר וגבינה
כמעט קפצתי עליו!!!!!!!
יום אחרי זה הוא חלה וצחקתי עליו הרבה ואמרתי לו שזה בגלל שהוא אכל את הגועלנפש הזה!!!
רק אוכל כשר... אתם יודעים שבפולין לא אכלתי בשר בכלל!?
רק ביום הראשון והאחרון... יום ראשון קבנוס שהבאתי מהבית ויום אחרון עוף במטוס בדרך הביתה |
חחח באמת באתי לשאול אותך מה עשית בפולין
תשמע, מה לעשות שכל עוד אני לא רואה סיבה לשמור משהו אני לא אשמור אותו |
|
|
| Hell_Copter |
| לא שכשאותו אחד יודע שזה מגעיל אותך וטוחן לך מול הפרצוף בכוונה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by nesher
הכי אכזרי לאכול בפסח
פיתה עם חזיר וגבינה צהובה |
צחוקים איתך תשאר |
|
|
| Dj Moriano |
אנחנו (המשפחה שלי) בפסח האחרון בליל הסדר אכלנו
פירות ים
לחמניות
סטייקים (הרבה מהם עם רוטב שמנת) ועוד אוכל לא כשר לפסח
ולא כשר בכלל.....
אבל זאת לא הייתה אשמתנו היינו בצרפת.....
אני לא שומר בכלל רק היום אכלתי צ'וריסוס וציזבורגר |
|
|
| Hell_Copter |
אתם מגעילים אותי כולכם
עכשיו תגידו לי בראסמי
לא מגעיל צ'יזבורגר!?
עזבו את זה שזה לא כשר... שמעתי זה פשוט מגעיל |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתם מגעילים אותי כולכם
עכשיו תגידו לי בראסמי
לא מגעיל צ'יזבורגר!?
עזבו את זה שזה לא כשר... שמעתי זה פשוט מגעיל |
אחי אתה לא מבין זה ע-נ-ק זה פשוט אדיר הכי טעים זה המבורגר עם גבינה וביצת עין..... כל מי שאכל בבורגוס או באגאדיר חייב לדעת על מה אני מדבר |
|
|
| Julie_Spyder |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
LOL are u Jewish?
Welcome to this board :cool: |
No i'm not.. but if there is a problem with that i can leave:( :sadgreen: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Julie_Spyder
No i'm not.. but if there is a problem with that i can leave:( :sadgreen: |
no not at all you can stay :D :D :D
but it's will cost you, you will pay 150$ that we all TAisrael will split in for every time that you are coming to this forum
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Julie_Spyder
No i'm not.. but if there is a problem with that i can leave:( :sadgreen: |
no!!!
u r more than welcome here
everyone is elcome here whether they r israli candian jewish or chrestian :)
in fact... u can invite your friends too :D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
no!!!
u r more than welcome here
everyone is elcome here whether they r israli candian jewish or chrestian :)
in fact... u can invite your friends too :D |
if ypu bring a lot of your friends we will charge you only 50$ for each entery to the forum and from them the regular price 150$
:stongue: :stongue: :stongue:
ראיתם אני יהפוך אותנו למליונרים בסוף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ראיתם אני יהפוך אותנו למליונרים בסוף |
חחחח שוב אתה אופטימי מדי
היא דווקא בסדר... אני מדבר איתה באיי סי קיו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחח שוב אתה אופטימי מדי
היא דווקא בסדר... אני מדבר איתה באיי סי קיו |
כוסית????? חחחחח
תשיג תמונה |
|
|
|
|