|
How do you like your Mazza? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
I'll up it for you
icq 70784611
If anyone else wanna talk |
*cough* Arya & Julie *cough* |
|
|
| yahel222 |
This is me on my Yamaha YZF 426 few months ago |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yahel222
This is me on my Yamaha YZF 426 few months ago |
ומי צילם את זה? נשיונל ג'אוגרפיק??
:p
סתם, אם זה באמת אתה, אז סחתיין |
|
|
| yahel222 |
מה אתה רמד
עד לפני כמה חודשים הייתי בתחרויות וכאלה
אבל בינתיים הפסקתי כי כרגע מה שמותר לי זה רק 50 סמ"ק....וזה סתם חרטה
והתמונה הזאת צילם חבר של אח שלי שהוא צלם חובבן יש לו מצלמה ב4 אלף שקל בערך
והאופנוע הזה של אחי הגדול (זה 400 סמ"ק)
אני מת להיות בן 18 שיהיה לי רשיון ל500 סמ"ק |
|
|
| Julie_Spyder |
| quote: | Originally posted by yahel222
This is me on my Yamaha YZF 426 few months ago |
=( i cant see it:( :sadgreen: |
|
|
| Julie_Spyder |
| ammmmmmmm PSSSSSSSSSSSSSSS (it's still not working):clown: |
|
|
| MoSH_MaN |
וואלה איפה התחרת?
יש סיכוי אתה מכיר חברים שלי
בעצם רק אחד ,השני כבר הומו ואני הכנסתי לו מכות |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וואלה איפה התחרת?
יש סיכוי אתה מכיר חברים שלי
בעצם רק אחד ,השני כבר הומו ואני הכנסתי לו מכות |
כל מני מקומות
האחרונה היתה ליד יבנה לפני כמה חודשים
אבל עכשיו כבר הפסקתי....עד שיהיה לי כסף ורשיון ואופנוע כבד
ואני בכלל מעדיף כביש עכשיו
יותר משטח |
|
|
| MoSH_MaN |
אליקו אוחנה אתה מכיר?
עכשיו נזכרתי בו
בן קורשיא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אליקו אוחנה אתה מכיר?
עכשיו נזכרתי בו
|
ראיתי כתבה שעשו עליו בערוץ הספורט
הוא אלוף ישראל והוא נסע לתחרות ביוון ושבר את הרגל בחימום שלפני אליפות אירופה... או משהו כזה |
|
|
| DjChook |
הגזמתם עם מה שהפכתם את הטרד הזה
:)
אופנועים ? תחרויות ? המכות שמוש עצבני מכניס לאנשים :)
בדיוק מה שהייתי צריך בשביל להתחיל את היום......
MAZEBROIT RULEZ! |
|
|
|
|