|
How do you like your Mazza? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Julie_Spyder
if she's gona be disappointed.. then why should she take the pic in the first place
????????:confused: :conf: :eyes: :D |
he meant to say she won't be disappointed |
|
|
| Julie_Spyder |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
he meant to say she won't be disappointed |
OH OK i get it.. kulioes.. thank you @---\--- |
|
|
| Arya |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
You should be greatful that we give u the oppurtunity to learn another language :cool: :D
Cool to have already 2 girls in here tho :eyes: :eek:
Arya: 1, beautiful name
2, beautiful picture
3, beautiful Home Page...visited it some time ago...Cool drawing and poems u got there. Maybe i should do such things as well instead of just hangin around here in the forums :p
Anyway im into photography as well (even tho this school course of ours kinda suck), but i even prefer film making. Hmmm..How's Boston, tell me? :toothless |
Boston is great! I'm actually going in Saturday morning. :D
| quote: | Originally posted by Ariels
I'm artistic 2... look at my sig
:p :) :D |
I cant see you sig :(
| quote: | Originally posted by yahel222
Arya come take my pic....you'll not be disappointed ;) ;)
|
Hahaha ok! |
|
|
| MoSH_MaN |
Arya,June 21 is a lot of time...84 days...
Well how do you like your Mazza? hehe :) |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by yahel222
אריאל הוא לא יותר קרוע ממך
הוא סתם טמבל !!!!
או בקיצור.....סטמבל
בלי להעליב אחי אבל אף אחד פה לא הבין ממש על מה דיברת פתאום
ואם אתה רוצה לצטט מישהו אז פשוט תלחץ בלמטה של הפוסט על QUOTE
וטראנסג'יאנט ....כן רק אתה לא רואה :rolleyes: :rolleyes:
Arya come take my pic....you'll not be disappointed ;) ;)
יא אוכלת בתחת אחת |
טוב אני חייב שתבינו למה התכוונתי
שתראו שאני לא "סטמבל" ן
אז ככה
בSTICKY TRED של
ה"רוצים להמליץ טראק טוב ..." אז היה שם וויכוח מאיפה יש יותר אנשים ומי יותר שווים
ואני מצתת
| quote: | Originally posted by warpedd_
לאאאא
הרמת-גנים עברו אותנו
יאללה רועי אריק תארגנו אנשים לפורום מהר:D :D |
| quote: | Originally posted by DjChook
יששששששששש
שולטים ! שולטים !
ר-מ-ת-ג-ן שולטים !!!
:)
אחי, מאיפה אתה איזה יהס כיתה שכבה
בלה בלה
אני חן מאוהל שם שביעיסט |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה ההתרגשות!?
לרמת גן יש כולה 3 אנשים
אולי 4
חן דותן עכשיו עידן
ואולי עוד מישהו שפעם עבר פה לחמש דקות
אנחנו עדיין יותר!! |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז זה 4 מול 4
אבל אנחנו עדיין יותר שווים |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני כבר סופר 5 מהרצליה....:) |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בוא נתחיל מזה שאנחנו 5 מרעננה
אני אריק תומר צח ומורן
מהרצליה יש רק 4
וגם אם אז מרמת גן גם רק 4
אבל מה זה משנה?! זה לא המקום להתווכח על זה
minimalistix - Close Cover (Dj Gert vs Dj Bonka Remix)
מיקס נחמד ביותר |
עכשיו מה שהתכוונתי להגיד זה, שצריך להזער כי בסוף יהייו יותר אנשים לא מהארץ
מאשר אנשים שבארץ ... עכשיו הבנתם !?!?!?!?!?!!?!?!? |
|
|
| TranceGiant |
| Ma amarta? :D |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by idanhakia
עכשיו מה שהתכוונתי להגיד זה, שצריך להזער כי בסוף יהייו יותר אנשים לא מהארץ
מאשר אנשים שבארץ ... עכשיו הבנתם !?!?!?!?!?!!?!?!? |
חחח אחי כל הפורום הזה שרוט
:stongue: |
|
|
| yahel222 |
| מה אחי אתה מר"ג??? מאיפה??? |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by yahel222
מה אחי אתה מר"ג??? מאיפה??? |
ליד מרום נווה
מכיר? |
|
|
| DjChook |
הוא בשכבה של בן דוד שלי אני חושב
שאני רואה דותן שאתם יכולים להיות חברים טובים טובים
:) :) |
|
|
| Julie_Spyder |
| WELLLL you guys know a bit about us.. we have no idea about you.. willing to share a bit of info about youselves??????:D :conf: :confused: :toothless :stongue: :clown: :( :rolleyes: :eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
קיצר סיכמנו שאתה שרוט למה היציאה הזאת הייתה אחת הדפוקות... :)
julie: what do u want to know? |
|
|
|
|