|
How do you like your Mazza? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
לא יודע אולי היא מצלמת מחבלים מתים אבל כמוך כמוני
ארררררררררררר |
|
|
| yahel222 |
יא חרמנים לא תמצאו פה זיון
צאו מזה ~~
:clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| Ariels |
לא זיון... תמונות
חוץ מזה מה אכפת לי מסייברסקס טראנס-אטלנטי |
|
|
| Hell_Copter |
| אהבתי את החידוש לחתימה שלך אריאל!!! |
|
|
| Ariels |
DOOM כן בחזרה לימים העליזים של
שהיינו מצלמים את עצמנו והפכים את עצמנו למפלצות במשחק |
|
|
| idanhakia |
בסוף לא נצתרך לריב מאיפה יש יותר אנשים מרעננה או מרמת גן , חחחחחחח
או שבכלל מארצות אחרות חחחחח
טוב לפחות בטוח שמישראל אנחנו מנצחים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by idanhakia
בסוף לא נצתרך לריב מאיפה יש יותר אנשים מרעננה או מרמת גן , חחחחחחח
או שבכלל מארצות אחרות חחחחח
טוב לפחות בטוח שמישראל אנחנו מנצחים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
אני רוצה הסבר על זה... לא הבנתי |
|
|
| Ariels |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש
סוף סוף יש פה מישהו יותר קרוע ממני
בחיים לא חשבתי שזה יקרה אי פעם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש
סוף סוף יש פה מישהו יותר קרוע ממני
בחיים לא חשבתי שזה יקרה אי פעם |
ת'אמת גם אני לא חשבתי שזה יקרה
אבל אני חייב הסבר על מה הוא אמר שם
יעני למה הוא התכוון |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Arya
Well, I'm 17 (almost 18 w00t)
I'm very into art. I draw and do photography.
I spin trance, soon I'll learn how to spin breaks as well.
Any questions go right ahead I'm not too shy. :p |
u spin?!?!
what decks do u have?
btw - maybe we have the NEXT dj astrid right here..
:D |
|
|
| idanhakia |
ת'אמת גם אני לא חשבתי שזה יקרה
אבל אני חייב הסבר על מה הוא אמר שם
יעני למה הוא התכוון
יענו כל הזמן באיזה אחד הטרדים אני חושב של ה"להמליץ טראק" אז אנחנו רבים מאיפה יש יותר אנשים
מרמת-גן או מרעננה |
|
|
| Ariels |
| גם אתה מדבר בשפה שאני לא מבין |
|
|
|
|