|
Shockers 27 april -> Hoe was Het? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by tijs08
ik zou het niet weten, maar weet wel dat als je niet binnen komt je dat kaartje van je voor de dubbele prijs zo kwijt raakt :D |
Dat ten eerste, en ten tweede is het volgens mij puur mensen afschrikken. ID&T is nog steeds van mening dat je voor jezelf moet inschatten of je op een te jonge leeftijd naar een feest gaat of niet. Ze KUNNEN je een heel enkel keertje uitpikken en vragen naar id. Maar dat konden ze altijd al. Lijkt me onzin dat ze t nu ineens meer doen. |
|
|
| mr.marcello |
Effe wat anders....wie weet hoe het nummer heet dat je onder de Shockers-commercial hoort??
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
Tiga & Zyntherius - Sunglasses at night (Chris Liebing remix)
dat kon je ook ff zoeken op het forum
kleine moeite |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
dat kon je ook ff zoeken op het forum
kleine moeite |
Sorry Optimus, het spijt me zeer......
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
| het is je vergeven mijn zoon |
|
|
| M5 |
kaartje is binnen!!!
w00000t ...wordt beuken daaro...100%!!
:cool: :cool: |
|
|
| New Wave |
AAAAAHHHGGGGGGGGGG driekes naar een tegno partijtje....wat schattig :)
Ik weet nog nie of ik ga , zijn vast nog wel kaarten veur....massol |
|
|
| total woot |
zeg, zijn er nog luitjes die eigenlijk naar schockers (27-04) qontact (29-04) en mayday (30-04) willen?
(of ben ik de enige?)
lijkt me leuk om dat met wat meer mensen te doen...
ik hoor het wel
gRRRRRRRRtzz |
|
|
| Little Theseus |
| mja... kga naar sjokkers en kwontakt, en dan zijn al mn knaken ook echt op... Khad graag ook daarheen gegaan, maar helaas dus. |
|
|
| Three 'O Three |
Als er nog een meeting komt, kom ik misschien wel ff langs.
Ik ben benieuwd jongens, t wordt mn eerste shockers. Maar t moet wel wat worden, een feestje met iets van 40.000 (?) man! |
|
|
| tijs08 |
| techno..........:mad: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by tijs08
techno..........:mad: |
fukker.... ;)
JE VERGEET HARDHOUSE!!!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
HARDHOUSE!!!!
w00t :p |
|
|
|
|