|
Shockers 27 april -> Hoe was Het? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
IK ben er dan toch ook bij!!! Door een hele goed getimede financiele meevaller afkomstig uit de familie kon ik toch nog een kaartje krijgen!!!
Ben benieuwd.. word mijn eerste echte techno feest..... en vind dat ik dat ook ooit eens mee heb moeten gemaakt.... ook al vind ik techno niet zo... (dan hebben we altijd dat andere zaaltje nog)
See ya all @ the meeting!!!!! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by total woot
heeft iemand behoefte ff een lijst van mensen die gaan samen te stellen?
|
Sure I do!!
Partyhardy!
Gekhous
Little Theseus
Henkie_henk???
M5
total woot
Three 'O Three
mr.marcello
tijs08
----------- +
totaal: 9
Dat word dus volle bak daaro in de RAI..... 9 TAs met nog 29 991 andere party gangers!
Het is wel weer te zien wat voor een ..... addicts hier zitten!!
Excuses als ik iemand ben vergeten! En volgens mij gaat BELLIE ook wel.... :D |
|
|
| M5 |
New_wave komt ook volgens mij..
en Jukx misschien ook wel... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by M5
New_wave komt ook volgens mij..
en Jukx misschien ook wel... |
hehehe! ja dan moeten ze dat ff duidelijk maken.. want als ik zo die posts van New Wave bekijk... zit ie liever in zijn eendje:D in een kelder dan op Shockers :D |
|
|
| New Wave |
gheghe, nou kijk, ik moet anders in me remy........ennuh, dan is de optie dat ik misschien met driekes mee kan, maar die wil me toch niet mee hebben :( hij heeft namelijk een hekel aan Hoevelakers :D )
Maar denk dat de kaarten nu toch wel op zijn ofnie?
lator
Ja die posts, moest me effe afreageren want mentaliteit van ID$T vind ik een beetje bagger........ |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Maar denk dat de kaarten nu toch wel op zijn ofnie?
|
Volgens mij niet hoor! Ik heb er gister eentje in de stad (rotterdam) gehaald bij de FRS! En daar hadden ze nog een heel stapeltje...! Ik las ook op www.id-t.com (want daar kom jij waarschijnlijk liever niet :D) dat ze deze week de laatste kaarten zouden verspreiden. En ze zijn natuurlijk nog via ticketbox te verkrijgen. |
|
|
| Miss Proximus |
jaaa :)
Ik kan t me nog goed herinneren! Die eerste 2 (of 3??) Shockers waren in de Sporthalen Zuid in Amsterdam (bij t Olympisch Stadium), en toendertijd ging ik daar naar de Digital Overdose feesten en vond ik t echt MEGALAME dat ze die feesten daar ook gaven. Volgens mij wa t toen ook niet de techno die nu door Shockes vertegenwoordigd wordt, maar ook Club enzo :p
oh Jukx..btw....Die TUNE op de Shockers-site! AAAAAAAAARGH!!!!! Is alle electro zo vet? Dan ga ik mijn vriendje de MEGA-prog dj daar ook maar s op attenderen want zulke muziek kan lekker door z'n prog set heen :) GEWELDIG!!
Heb je wat titels? ;) Welke producers moet ik op zoeken? :)
Allemaal veel plezier op SHOCKERS!!!! :) Ik ben er dit jaar jammer genoeg niet achter de bar, omdat ik ontslag heb genomen bij Tempo Team vorig jaar. Jammer though, geen John Aqcuiviva ;) |
|
|
| total woot |
| quote: | | Ik ben er dit jaar jammer genoeg niet achter de bar, omdat ik ontslag heb genomen bij Tempo Team vorig jaar. |
.....
......
.......
eeeh, kaartje kopen misschien een idee???:eyes: |
|
|
| Miss Proximus |
.....
......
.......
eeeh, kaartje kopen misschien een idee???:eyes: |
Sorry maar Nederlandse feesten hebben bij mij gewoon geen voorrang :) |
|
|
| total woot |
dat probleem heb ik ook, maar daar heb ik een oplossing voor gevonden: ga naar ALLE feesten (t kost wat, maar dan heb je ook wat:))
greetz
WooT |
|
|
| Little Theseus |
dat probleem heb ik ook, maar daar heb ik een oplossing voor gevonden: ga naar ALLE feesten (t kost wat, maar dan heb je ook wat:))
greetz |
Mja, maar behalve dat het ontzettend veel knaken kost, krijg je een overload van feesten. Als je dan naar een iets kleiner festival gaat dan is dat al een minder leuk feest.
Ik hou het leuk voor mezelf en ga hooguit eens per maand naar een festival ('s zomers is dat anders natuurlijk, whatever :D ), puur omdat anders niks me nog kan verbazen. |
|
|
| Miss Proximus |
greetz
WooT |
je slaat de plank hier helemaal mis! ik bedoelde te zeggen dat ik 10 x liever 2 maandjes geld spaar en dan 1 x in t kwartaal naar een groot BUITENLANDS feest ga i.p.v elke maand naar zo'n suf nederlands commercieel feest:eek: :stongue:
bovendien heb ik na 5 jaar gewoon alles wel gezien hiero, en zoals Thees zegt...als je zo vaak gaat raak je er gewoon erg snel op uitgekeken. bleh boring  |
|
|
|
|