return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Shockers 27 april -> Hoe was Het? (pg. 5)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
bovendien heb ik na 5 jaar gewoon alles wel gezien hiero

Niehiet, je hebt mij nog nie irl gezien ;)
T.H.C.
quote:

je slaat de plank hier helemaal mis! ik bedoelde te zeggen dat ik 10 x liever 2 maandjes geld spaar en dan 1 x in t kwartaal naar een groot BUITENLANDS feest ga i.p.v elke maand naar zo'n suf nederlands commercieel feest:eek: :stongue:
[/IMG]

Ik zie niet in waarom je denkt dat de commercie bij de grens ophoud, en dat gebeurd ook zeker niet bij die grote feesten.
Beetje simpel van je....ok, dat je buitenlandse feesten leuker vind kan ik nog wel begrijpen maar om dan alle feesten in nederland te gaan generaliseeren tot suf & commercieel kan ik niet bij.
Miss Proximus
blah

ga even een andere mier neuken ofzo

rode draad in de post: ik ben de feesten hier zat, en of ze nou wel of neit suf of commercieel zijn dat boeit mijn hoofd netzoveel als m'n reet...nix dus :o
T.H.C.
quote:
ga even een andere mier neuken ofzo

Ok doe ik:D
total woot
ik snap deze wending niet helemaal, je raakt toch niet uitgekeken op feesten omdat ze te commercieel worden?
tuurlijk als er alleen maar 14-jarige-538-luisteraars op een feest rondlopen is dat vervelend, maar er zijn genoeg feesten waarbij dat niet het geval is, je gaat toch voor de muziek? wat boeit het nou of er vijf- of vijftigduizend mensen rondlopen????
t zal wel aan mij liggen, maar als je op nederlandse feesten raakt uitgekeken dan snap ik niet waarom het in het buitenland nog wel tof is.

whatever :)

greetz
Miss Proximus
AAAAAAAAAARGHGHGHGHGHGHGHGH

wie zegt dat ik op ze uitgekeken raak doordat ze te commercieel zijn!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :)

Na 5 jaar gefeest te hebben is t hier gewoon allemaal t zelfde!! En de line-ups hiero...pfffffffffffffff....wat moet je ermee! Dan heb ik liever een engelse line-up met PvD, Mauro, Armin etc etc....en die hebben ze tenminste ook op de grote feesten daaro!

en ALSJEBLIEFT zeg! dit is hoe IK er over denk dusse.....als je het niet snapt, PRIMA, maar hou op met dat ge&#@^@*(&@ :D

2 T.H.C. -> dat is m'n voet, geen andere mier :p
T.H.C.
quote:

2 T.H.C. -> dat is m'n voet, geen andere mier :p

AAAAAAAAAAAAAAAARGH ik had eigenlijk een heel andere reply getypt, maar het leek me beter om er over op te houden.
Ten eerste omdat je waarschijnlijk toch niet probeerd te begrijpen wat ik bedoel.
En ten tweede omdat je zelf toegeeft dat het je het niet boeit/meent dat de feesten hier suf en commercieel zijn, maar dat je gewoon liever naar buitenlandse feesten gaat.
Daar heb ik begrip voor,denk ik slim te zijn en er een smiley achter te zetten, kom jij weer met zo'n kutopmerking...
maargoed ik zal wel weer een mier aan het neuken zijn.

(edit: Dit is een beetje off-toppic, ik reageer hier niet meer omdat ik ook niet op die meeting kom, daar komt bij dat ik nu ook een beetje snel geirriteerd ben,ben nl ziek. :rolleyes: )
Jukx
quote:
oh Jukx..btw....Die TUNE op de Shockers-site! AAAAAAAAARGH!!!!! Is alle electro zo vet? Dan ga ik mijn vriendje de MEGA-prog dj daar ook maar s op attenderen want zulke muziek kan lekker door z'n prog set heen :) GEWELDIG!!

Heb je wat titels? ;) Welke producers moet ik op zoeken? :)

electro is heel erg cool!! electro begint de laatste tijd steeds meer aanhangers (terug) te winnen, mede door de eighties revival die we nu doormaken. eind jaren 70 en begin jaren 80 is electro namelijk heel erg populair geweest (Kraftwerk, New Order, Afrika Bambaata etc). electro heeft zo aan de basis gestaan van heel veel hedendaagse dance-stromingen.
een gaaf label met veel electro en crossovers electro-techno is International Deejay Gigolos van DJ Hell.. supervet label met heeeeel veel goede platen!
in Duitsland is electro heel erg populair, echter volgens insiders komt de beste electro uit Nederland. 2 goede nederlandse labels zijn Clone en Bunker uit Rotterdam en Den Haag. ikzelf vind dat iets te extreem, het is super blij met heel veel bliepjes, piepjes en vage ritmes.. voor de echte die-hards dus.

wat leuke nummertjes om mee te beginnen:

de shockers theme dus: Tiga & Zyntherius - Sunglasses at Night
Little Computer People (Anthony Rother Remix)
Adult - Hand to Phone
Fischerspooner - Emerge (deze is heel gaaf!)
Force Legato - System
The Hacker - Fadin Away (Dima Remix)
Miss Kittin & The Hacker - Frank Sinatra 2001
Human League - All I Ever Want (Alter Ego Remix)
System F ft Marc Almond - Soul on Soul (Elektrochemie LK Remix)
Fpu Project - Ocean Drive
I-F - Space Invaders Are Smoking Grass (dit is een must-have)

de hele Poney EP van Vitalic is ook supergoed!! met:
Poney Part 1
Poney Part 2
La Rock (!!)
You Prefer Cocaine

andere goeie producers: Drexciya, Dexter, Japanese Telecom etc

er is pas trouwens een hele leuke verzamel-cd uitgekomen met allemaal coole electro en new wave: Lektroluv. er is ook een 12" van uitgekomen die heel erg gaaf is (mooie picture-disc).

leuke live-set: DJ Hell op de Loveparade 2001. set duurt maar 20 minuten en is dus zo binnen. :)

nouja, ik ben vast heel veel namen en weet-ik-veel-wat-allemaal vergeten zijn maar ik vind het nu wel even genoeg!

:)
Miss Proximus
hey dankje jukx! :) ik zal ze zeker ff downen als ik thuis ben :)

verder nogmaals veel plezier allemaal :p
!_PeTrUs_!
quote:
hey dankje jukx! :) ik zal ze zeker ff downen als ik thuis ben :)

verder nogmaals veel plezier allemaal :p

Mja, en ik zat ff op de WC, dus nie meer zo snel van MSN af gaan aub. :sadgreen:

total woot
quote:
i.p.v elke maand naar zo'n suf nederlands commercieel feest

als je vind dat ik loop te zeiken moet ten eerste je niet reageren, en ten tweede respecteer ik je mening, maar als je dit soort dingen zegt, moet je niet pissig worden omdat ik reageer (en al helemaal niet roepen dat het je niet interesseert of de feesten commercieel zijn of niet, want je schrijft zelfdat je ze commercieel en suf vind. Capice?)

laten we er maar over ophouden, conclusie is dat jij je mening hebt en ik de mijne, einde verhaal.

later
tijs08
pesies.....

wie kwamen er nou ook alweer allemaal op de meeting ;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement