return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Shockers 27 april -> Hoe was Het? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Remy D
Aan the Groove.

Dat was Stereo murder van Marshall Masters.

Beetje jammer dat ze het in de gangen en buiten nog aan het zingen waren. :(
Optimus
quote:
Originally posted by tijs08

k heb bijna de gehele tijd in de UPS (hardstyle) gestaan!!

zonde man, als je naar Shockers gaat moet je wel naar de techno gaan... is mijn mening hoor. Die UPS kan je altijd wel horen op een Qdance feestje.
Remy D
quote:
Originally posted by Optimus

zonde man, als je naar Shockers gaat moet je wel naar de techno gaan... is mijn mening hoor. Die UPS kan je altijd wel horen op een Qdance feestje.

Nou gister was het dus wel UPS waar de sfeer hing want die was in de andere zalen ver te zoeken.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by tijs08
Meeting dit keer is de grootste flop meeting allertijden volgens mij...
handig om een meeting plek te hebben die door de wat kleinere omvang van het feestje niet in gebruik was :D

whaha wiens idee wast ookalweer van die roltrap ;)
Yarnie
z0000ooooooo00ooo k ben ook weer wakker..

had gister nog ff kaartje op de kop weten te tikken bij [jx] had er eentje over omdat die der 6 had gwonnen

dus eerst met de trein naar de rai...onderweg nog ff bastiaan (ltheseus) gebeld, maar die ging opeens niet

op rai eem kaarje van [jx] overgenomen (voor 50%:D) en hij was ook met ferry_o en zijn broer ron en nog een maat

toen naar binnne.....op meeting niemanad gezien.of k was op de verkeerde plaats....whatever
m5 k heb je nog gezocht bij adam beyer..mar niet gevonden

verder vondt k t wel een phatte party....
maar had er ook wel meer van verw8

nu op naar Qontact.....en [jx] ferry_o ron en bart nog bedankt voor phatte avond

greetz,

yarnie
total woot
kvond t eigenlijk wel een meesterlijk feestje heb de hele nacht heerlijk lopen dansen, ouwehoeren en vooral GENIETEN!!!!!

(al moet ik toegeven dat ik vorig jaar beter vond).

grtz
kreischer2000
heeft er iemand al livesets? meel me dan ff dan gooi ik een ftptje open!
franzelare
UPS was inderdaad wel lekker :D

BAS & RAM waren VET!!! ik had alleen iets mer verwacht van warmdusher maarja je kan niet alles hebben :) misschien is hij volgend weekend beter!

Ik heb helemaal niet meer aan die meeting gedacht :) ik dan nog wel ff willen kijken maar ik ben een andere meeting waar ik naar toe zou gaan ook al vergeten, ik stond blijkbaar zo hard te stampen dat het zo 5 uur was toen ik keek hoelaat het nu al was :D

Maar 1 ding wil ik wel weer kwijt de trein was weer een zooitje dus alleen in dat hebben ze er het zelfde als vorigjaar voor elkaar gekregen! :whip:
M5
OMFG!!!

heeel erg fet feest....

rond een uur of 2300 kwamen we binnen waar ik gelijk al Bellie tegenkwam bij de ingang...verder helemaal geen TA's gezien :(

van de oude meetingplek was ook weinig meer over, want ze hadden een totaal andere zaalindeling dan op innercity , dus dat was ook jammer..

maargoed..toen we binnekwamen begon Technasia te draaien, en wat een vette sound was dit!! gewoon al volop beuken en dat om een uur of 2330...

toen maar even een rondje gelopen en nog ff stukje bas & ram meegepakt, maar ik vond het veeeels te druk in deze zaaal....niet leuk meer dus... vervolgens nog ff naar de main gegaan , waar ze toch wel heel erg slappe muziek draaiden...totaal geen lekker tempo erin... om een uur of 0400 was het hier naar mijn mening ook nog veels te rustig qua muziek..beetje jammer dus...

maargoed..de kleine techno zaal maakte een hoop goed!! hier werden echt de sterren van de hemel gedraaid! OMFG ..

Thomas Krome draaide ook fatte beukmuziek en hetzelfde kon gezegd worden van Adam Beyer...pffff egt gigantisch lopen springen daaro :D

Toen nog ff stukkie dana meegepakt & K-cee , die ook nog Mindgames draaide van Sven Vath...dit nummeer klonk echt geweldig op zon stereoinstallatie...(beter dan thuis dus :( ) heel erg fet

toen laatste half uurtje weer naar dana toe ,en deze dame draaide ook heeel erg stevig.. met vooral op het einde bruut geweld..
maar ik vond het in deze zaal veeels te druk dus je had niet lekker de ruimte om je gang te gaan ...

toen lekker naar huis in de regen, maar dat mocht de pret niet drukken..:) erg leuke avond gehad dus.
Jukx
Thomas Krome die schijnt dus na het draaien van zn set out te zijn gegaan door te veel blowen!! :)

quote:
Ik praatte even met die Thomas Krome, en toen ik vroeg of het nog ging zei hij met Zweedse tongval: "I'm so stoooooonnnneddd!!" Een seconde later viel hij met zijn gaffel vol op een soort stalen brandtrapje richting podium. Nadat hij cola, water en verdere eerste hulp voor de wond aan de neus kreeg toegediend is Krome naar het hotel afgevoerd.

haha, ik vind het wel een komisch verhaal!! :D :D :D

The Groove
Ben helemaal zeiknat van de regen maar lekker slapen zal ik zeker na een nacht flink stampen in de RAI!

Ik zelf heb bijna alleen maar in de hardhouse zaal gestaan. Daarnaast ben ik nog even in de ICT zaal geweest waar Thomas Krome lekker bezig was. Na een stuk van zijn set gezien te hebben zijn we nog even naar de CPU (main) geweest waar Schumacher dikke poep was. Grote opstoppingen zorgde er ook voor dat niemand meer weg kwam van zijn akelig saaie set.

Man van de avond, of liever gezegd vrouw van de avond, was, en hoe kan het ook anders, Dana! Goede afsluiter met een paar lekkere deuntjes.

Weet iemand toevallig hoe die plaat heet waar het publiek begon mee te 'zingen'. Het was zo'n heel aanstekelijk deuntje die iedereen schijnbaar kende behalve it. Mensen die Dana gezien/gehoord hebben weten denk ik wel wat ik bedoel.

Dumonde, Bas & Ram en Warmduscher waren ook zeer de moeite waard!

Ps. Sorry Blik, had deze niet staan staan met m'n vermoeide kop
:conf:

Ps2. Optimus: misschien heb je wel gelijk maar ik kwam zelf eigenlijk alleen maar voor de hardhouse ;)
Yarnie
ja k stond op t laatst ook bij dana......en k denk dat jij deze bedoelde neophyte - play the piano......maar alleen dan de een of andere remix ofzo.

greetz,

yarnie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement