return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Shockers 27 april -> Hoe was Het?
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Heee partypeople! :) :D :)
Shockers is dus 27 april in de Amsterdam RAI
info=> www.id-t.nl

Line-up=>

CPU;
21:00 Orchid
22:00 Dj Hell
23:45 Monika Kruse
01:30 Pascal F.E.O.S.
03:15 Thomas Schumacher
05:00 Dave Clarke

ICT;
21:00 Shinedoe
22:00 John Thomas
23:30 Technasia
01:15 Vitalic (live)
02:00 Thomas Krome
03:30 Adam Beyer
05:30 K-Cee

UPS;
21:00 Marcel Woods
22:00 Dumonde
23:30 Bas&Ram
01:00 Warmduscher
02:30 Luna
04:00 Dj Wag
05:30 Dana

Dus, wie zijn er bij??? ik iig geval zeker! :) Wat een vette line-up! :) :cool:
Optimus
heej party, waar blijft die pic van nexus btw?:D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Optimus
heej party, waar blijft die pic van nexus btw?:D

:) hehe ja, hij is ontwikkeld, ik zal hem snel scannen en hier neer zetten, hijs echt lachen! ;) :p
Gekhous
ben er, maar weet nog niet waar :)
Little Theseus
Jahoei!!!
Kheb de kaartjes allang binnen...
Het wordt weer een vette Shockers, en dan 1 dagje ff flink bijkomen en dan meteen Qontact erachteraan (met koninginnedag die dag DAARNA weer natuurlijk :D)
BTW Optimus, nu je gepost hebt in deze thread betekent dat dat je ook naar Shockers moet. Gaaf hey dat je ook gaat!
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus

BTW Optimus, nu je gepost hebt in deze thread betekent dat dat je ook naar Shockers moet. Gaaf hey dat je ook gaat!

ja hoor lul, ik ben diegene die jullie opdweilt als jullie verneukt van de pillen op de gron liggen na afloop ghehehe:D:D:D
Little Theseus
ghaha, als jij komt, weet ik zeker dat er ineens minstens 30% meer illies binnen zijn daar, dus hou je dweiltje maar bij je ja :D

wahaha, das ook mooi trouwens, dat dweilen;
vorig jaar waren de wc's helemaal overstroomd, dus ik en mn vriend lopen op onze tenen door de drek naar een urinoir, gaat er voor onze neus een gast superlangzaam onderuit in de ik denk wel 5 centimeter grote laag water/kots/pis. Hij staat op (als een blubbermonster), en aan zn blik te zien had ie niet eens door dattie gevallen was en liep gewoon verder :eek: :conf: :eyes:
Beter hoef je me daar niet op te dweilen iig!
Henkie_henk
w00000t dat word raggen daar... mm volgens mij heb ik 29 tentamens ofzo.. hele week tentamens (her tentamens natuurlijk)
arno
ja, hoe zit dat nou met die extra controle op je leeftijd enzo, want ik wil er best wel graag heen, maar ik word pas in september 18 en als ik er daarlijk niet in mag terwijl ik bijna 100 piek heb neergelegd word ik ook niet echt vrolijk. Zijn er al mensen naar id&t feesten geweest sinds die nieuwe regel, en hoe was de controle daar, want ik zie er ook nog eens erg jong uit (so i've been told)
Optimus
man, zlefs pikkies van 13 komen binnen.
ik zie dr zelf uit als 12, weten zij veel dak deal:D:D:D

ik ben dus niet 12... ik ben 20:D

arno
quote:
Originally posted by Optimus
man, zlefs pikkies van 13 komen binnen.
ik zie dr zelf uit als 12, weten zij veel dak deal:D:D:D

ik ben dus niet 12... ik ben 20:D

ja, maar is dat ook zo sinds die nieuwe regel er is.
tijs08
ik zou het niet weten, maar weet wel dat als je niet binnen komt je dat kaartje van je voor de dubbele prijs zo kwijt raakt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement