return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Shockers 27 april -> Hoe was Het? (pg. 3)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by Little Theseus


fukker.... ;)

JE VERGEET HARDHOUSE!!!



OOO..... je bedoeld dat kleine zaaltje.. hosted by q-dance???

Dan ga ik liever naar: QLUBTEMPO...Hardstyle Weekend!!!!!!!!

ja lijkt me ook wel gaaf, en shockers zelf wil ik ook wel eens heen. Maar techno is niet mijn smaak. En voor die prijs weet ik het helemaal zeker dat ik niet ga...

maar ik wens iedereen die wel gaat een gaaf feestje toe!!
mr.marcello
quote:
Originally posted by total woot
zeg, zijn er nog luitjes die eigenlijk naar schockers (27-04) qontact (29-04) en mayday (30-04) willen?
(of ben ik de enige?)
lijkt me leuk om dat met wat meer mensen te doen...
ik hoor het wel

gRRRRRRRRtzz


Ik ga in ieder geval naar Mayday. :D
Over Shockers twijfel ik nog....

Met vriendelijke groet.
New Wave
quote:
Originally posted by Little Theseus


fukker.... ;)

JE VERGEET HARDHOUSE!!!



Id&T is de grootste fukker van allemaal, die lijers verneuken alle feesten.
5 jaar geleden was Shockers nog een fet underground technofeest waar maar 1500 mensen keihard de grond kapot beukte.....dat jaar daarna waren er 4000 mensen die liefdevol beukte op DE techno..........dat jaar daarna werdt het gecanceled omdat al die fukkers van die commerciele al die dj's hadden weggeboekt.......jaar daarna had ID$T het overgenomen en toen kwam het fout volk.....nu nog die hardhouse er bij...... Shockers wordt net als andere feesten helemaal naar de kanker geholpen. :(

Will pure techno ever surfive?
mr.marcello
Net toch maar een kaartje gehaald voor Shockers :D :D :D

Met vriendelijke groet.
total woot
Thts the spirit.
heeft iemand behoefte ff een lijst van mensen die gaan samen te stellen?
(heb tentamens dus geen tijd)
lijkt me leip :)

laaaterzzzzz
Jukx
quote:
Originally posted by New Wave


Id&T is de grootste fukker van allemaal, die lijers verneuken alle feesten.
5 jaar geleden was Shockers nog een fet underground technofeest waar maar 1500 mensen keihard de grond kapot beukte.....dat jaar daarna waren er 4000 mensen die liefdevol beukte op DE techno..........dat jaar daarna werdt het gecanceled omdat al die fukkers van die commerciele al die dj's hadden weggeboekt.......jaar daarna had ID$T het overgenomen en toen kwam het fout volk.....nu nog die hardhouse er bij...... Shockers wordt net als andere feesten helemaal naar de kanker geholpen. :(

Will pure techno ever surfive?



maar je zei in een andere thread dat je dan wel weer naar Sensation wil New Wave? :conf:
M5
quote:
Originally posted by Jukx



maar je zei in een andere thread dat je dan wel weer naar Sensation wil New Wave? :conf:



tja...geef hem eens ongelijk...wordt dikke fette rampetamp techno daaro...met Mauro & Chris...
Jukx
nouja, als je zo een afkeer hebt van ID&T en het maar een stelletje geldzuigers en weetikveel wat noemt, blijf dan wel consequent.

nou en wat een rampetamp techno hoor.. picotto en chris liebing.. en de rest hardstyle djs. :rolleyes:
de enige dj van formaat is dus chris liebing.
ik hoef niet naar Sensation toe om Chris Liebing te zien. het feit daargelaten dat Sensation 55 euro gaat kosten.


maar goed, de mensen die wel willen gaan: veel plezier! ik ben er oprecht van overtuigd dat jullie het naar je zin zullen hebben!
New Wave
quote:
Originally posted by Jukx
nouja, als je zo een afkeer hebt van ID&T en het maar een stelletje geldzuigers en weetikveel wat noemt, blijf dan wel consequent.

nou en wat een rampetamp techno hoor.. picotto en chris liebing.. en de rest hardstyle djs. :rolleyes:
de enige dj van formaat is dus chris liebing.
ik hoef niet naar Sensation toe om Chris Liebing te zien. het feit daargelaten dat Sensation 55 euro gaat kosten.


maar goed, de mensen die wel willen gaan: veel plezier! ik ben er oprecht van overtuigd dat jullie het naar je zin zullen hebben!



Was sensation voorheen een techno feest?!?! nooitnevernada.
Was Shockers een underground techno feest?!?!?! HOLYDAMNHELLYEAAHHH...........is voor mijn gevoel Shockers verkankerd? JHAAAAAA......maarja, ........hebben ze Sensation verkracht vorig jaar?!?!........mwaaaaahhhhhh klien beetje HEEEEEEEL ERG................Chris is gewoon ruige techno.......stel dat ik ga dan ben ik pas very laat binnen, beetje chillen op de rustige hardstyle........en daarna beukerdebeukbeuk op techno.......
ID$T verziekt het gewoon..........punt uit, mijn mening, goed beargumenteerd......THE END

Snap je het nu een beetje? juksie? :p
Jukx
quote:
Originally posted by New Wave



Was sensation voorheen een techno feest?!?! nooitnevernada.
Was Shockers een underground techno feest?!?!?! HOLYDAMNHELLYEAAHHH...........is voor mijn gevoel Shockers verkankerd? JHAAAAAA......maarja, ........hebben ze Sensation verkracht vorig jaar?!?!........mwaaaaahhhhhh klien beetje HEEEEEEEL ERG................Chris is gewoon ruige techno.......stel dat ik ga dan ben ik pas very laat binnen, beetje chillen op de rustige hardstyle........en daarna beukerdebeukbeuk op techno.......
ID$T verziekt het gewoon..........punt uit, mijn mening, goed beargumenteerd......THE END

Snap je het nu een beetje? juksie? :p


ik snap het wel, maar begrijp het alleen niet! ;)

New Wave
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9......always look on the bright side of life............gheghe, bamibal!, gata er gewoon om dat ik zonde vind dat feestjes worden verkleuterd........en dara is ID$T de errugste me bezig!! ze zijn dus niet de goeiste!!
Duzzz, jammer dat shockers niet hetzelfde geweust is als Awakenings....want 4 jaar geleden kon je het nog wel met elkaar vergelijken...........de bamiballen!
New Wave
HIER, check de spits van vandaag...............dikke reclame van Shockers....PFFFFFFFFFFF, wat een sukkels " blblablabla na een overweldigende eerste editie van Shockers blabla ID$T nu de tweede editie blablabla"

DAMN, hey die gasten weten niet waar ze het over hebben.....wat een nerds.........denken ze nog de credits te krijgen ook, of het hun idee is, them.........ik ga niet, they suck......de tering.............ER WAREN AL 2 SHOCKER FEESTEN VOORDAT ID$T HET OVER NAM.......mieters...............stelletje naaiers zijn het
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement