return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Shockers 27 april -> Hoe was Het? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ga even een andere mier neuken ofzo


ben jij een mier dan?:D

quote:
Originally posted by Jukx
andere goeie producers: Drexciya, Dexter, Japanese Telecom etc


leuke naam:p:)

ik zal es zoeken, wat Jukx aanraadt is altijd goed;)
total woot
volgens mij wordt het tijd om een meeting af te spreken.
ik zou zeggen: als je de CPU binnenkomt gelijk rechts?
1 uur?
mzl
tijs08
ik ben te herkennen aan een blauwe spijkerbroek en een zwart shirt :mad:
























mensen ff replyen dan he!! meeting spot waaar? hoelaat?

ff duidelijkheid
mr.marcello
quote:
Originally posted by total woot
volgens mij wordt het tijd om een meeting af te spreken.
ik zou zeggen: als je de CPU binnenkomt gelijk rechts?
1 uur?
mzl


Dit lijkt mij een goed plan hoor!!! :)

Met vriendelijke groet.
Partyhardy!
:) ik vond de meeting-spot op Innercity wel perfect. 1 uur daar, beneden bij die trap dus?
M5
quote:
Originally posted by Partyhardy!
:) ik vond de meeting-spot op Innercity wel perfect. 1 uur daar, beneden bij die trap dus?


vorige keer op innercity meeting dus niet kunnen vinde...maare..

das dus bij de twee roltrappen...en dan aan de linkerkant als je van de roltrappen afkomt?

lijkt me prima plek..
tijs08
ik ben nog nooit in de RAI geweest maar hoop het wel te vinden dan!!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by M5


vorige keer op innercity meeting dus niet kunnen vinde...maare..

das dus bij de twee roltrappen...en dan aan de linkerkant als je van de roltrappen afkomt?

lijkt me prima plek..


okay perfect, dan is de meeting spot dus 1 uur aan de linkerkant :) :cool: :D
ik heb zin!!!!!!! :cool: :D hoe laat gaan jullie alllemaal? ik ben er rond 10 uur.
JunKX
Uurtje of 12 denk ik...

Xie die dan misschien,

{-JX-]
Joost008
Nou ikga dr dus nie heen maar de lui die wel gaan veel plezier vanavond:D

Grtz
Joost

tijs08
ZOOOOOOOOOOOOO!!!

Dit was me weer een vet feestje zeg!! k heb bijna de gehele tijd in de UPS (hardstyle) gestaan!! Vette sets van Warmduscher Dj Wag en Dana!!

Verder ook nog ff in de Main geweest en bij ICT... waar Thomas Krome niet normaal aan het beuken was :D

Meeting dit keer is de grootste flop meeting allertijden volgens mij...
handig om een meeting plek te hebben die door de wat kleinere omvang van het feestje niet in gebruik was :D

Gelukkig PH nog wel gezien... maar veeeeeels te kort!! Vanaf 3 uur weer helemaal los gegaan!!

Nou luitjes in ga nu slapen en ontwaak naar verwachting over 14 uurtjes...:eek:
Remy D
Ik von het echt MATIG!!! die hele CPU was totaal geen sfeer von ik. En de hardstyle tent was wel super. Maarja totaal beeld van shockers was erg matig. Ze hebben het TOPFEEST van vorig jaar niet kunnen nabootsen.

Hmzzz nu eindelijk QONTACT!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement